تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1324 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین

آلت کوین ها به روند صعودی خود ادامه می دهند و بیت کوین همچنان در تلاش برای قدرت بخشیدن به روند حرکتی خود است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین نزدیک خط روند نزولی با مقاومت شدیدی رو به رو شده است. اما نشانه مثبت این است که گاوها اجازه باقی ماندن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶۰۳۶ دلار) را نداده اند. این موضوع نشان می دهد که تریدرها به هنگام کاهش قیمت، اقدام به خرید می کنند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که بیت کوین از مقاومت ۵۸۹۶۶ دلاری عبور کند، این رمزارز ممکن است تا ۶۴۸۴۹ دلار پیش برود. صعود از این بازه بیانگر آغاز روند صعودی جدیدی خواهد بود. اما در صورت نزول از سطوح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیت کوین ممکن است تا ۵۲۳۲۳ دلار سقوط کند. با این حال، میانگین های متحرک مسطح هستند و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که حاکی قرار گرفتن بیت کوین در بازه ثابتی است.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در یک روند صعودی قدرتمند قرار دارد. اصلاح ۴ مه کوتاه مدت بود و این آلت کوین در روز بعد ۵ مه،‌ به بالاترین سطح خود صعود کرد و در ۶ مه نیز این روند صعودی ادامه داشت. این موضوع نشان می دهد که روند حرکتی اتریوم قدرتمند است و تریدرها به هنگام کاهش قیمت، حجم خرید را افزایش می دهند.

نمودار اتریوم

درصورت عبور قیمت از ۳۶۰۷ دلار، اتریوم ممکن است تا ۴۵۲۸ دلار صعود کند. اما از آنجایی که فاصله بین قیمت و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۲۸۹ دلار) افزایش یافته، احتمال اصلاح بالا است. نزول به زیر ۳۱۶۵ دلار، اولین نشانه اصلاح خواهد بود. درصورت تداوم اصلاح و نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸۸۶ دلار)، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه وجود خواهد داشت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد اما واگرایی منفی شاخص RSI حاکی از ضعیف شدن این روند است. افزایش قیمت در ۵ مه در ۶۵۶ دلار پایان گرفت، که نشان دهنده فروش در سطوح بالا است.

نمودار بایننس کوین

در صورت نزول BNB به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۷۹ دلار)، احتمال فروش توسط تریدرهای کوتاه مدت افزایش خواهد یافت. همین موضوع باعث تداوم اصلاح تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۵۱ دلار) خواهد شد. اما در صورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. عبور از ۶۸۰ دلار مسیر را برای تداوم صعود تا ۸۰۸ دلار هموار خواهد کرد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

دوج کوین در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد. تلاش خرس ها برای نزول قیمت تا ۰.۴۹ دلار ناکام ماند، که حاکی از عدم علاقه گاوها به تداوم اصلاح بود.

نمودار دوج کوین

تا به اینجا گاوها در عبور از مقاومت ۰.۶۹ دلاری پیش روی خود موفق بوده اند. درصورتی که این روند حفظ شود، دوج می تواند تا ۱.۰۵ پیش روی کند. اما درصورت نزول به زیر این مقاومت، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۹ دلار) سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx