تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1268 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

به نظر میرسد روند صعودی بیت کوین متوقف شده باشد اما روند حرکتی بسیاری از آلت کوین ها همچنان قدرتمند است. این موضوع نشان می دهد که فاصله گرفتن بیت کوین و آلت کوین ها چند روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

روند صعودی بیت کوین در مقاومت ۶۰۹۵۹ دلار متوقف شد. با اینکه گاوها موفق به عبور از این بازه شدند، اما در حفظ روند صعودی موفق نبودند که حاکی از عدم وجود تقاضا در سطوح بالا است.

نمودار بیت کوین

بیت کوین یک الگوی سر و شانه شکل داده که در صورت شکست خط گردن کامل خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد،‌ BTC ممکن است تا ۲۸۹۳۹ دلار نزول کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷۴۴۴ دلار) مسطح شده و شاخص RSI واگرایی منفی شکل داده که بیانگر ضعیف شدن بیت کوین است. اما در صورت عبور قیمت از محدوده مقاومتی ۶۰۰۰۰ – ۶۴۸۴۹ دلار، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد و بیت کوین ممکن است تا ۸۰۸۰۳ دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در یک روند صعودی قدرتمند قرار دارد اما حرکتهای بزرگ نشان دهنده شور و هیجان بالا در خرید می باشد که ممکن است به زودی متوقف شود. شاخص RSI بالای ۸۸ قرار دارد که نشان می دهد روند صعودی اتریوم بیش از حد طولانی شده است.

نمودار اتریوم

انتظار می رود که گاوها با مقاومت خرس ها در محدوده مقاومتی ۴۰۵۲ – ۴۳۷۴ دلار رو به رو شوند. در صورت نزول اتریوم از سطوح فعلی، انتظار می رود این آلت کوین در حمایت ۳۱۹۵ دلار متوقف شود. به دلیل روند صعودی اخیر، احتمالا گاوها با خرید، برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، ETH ممکن است تا سطح روانی ۵۰۰۰ دلار صعود کند و این روند تا ۵۷۵۹ دلار ادامه داشته باشد. اما درصورت نزول به زیر ۳۱۹۵ دلار، احتمال سقوط تا ۲۸۳۱ و سپس ۲۴۶۷ دلار وجود دارد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

روند صعودی بایننس کوین در سطح ۶۸۰ دلار متوقف شد. اما علیرغم نزول این آلت کوین، گاوها همچنان با خریدهای خود به دنبال تداوم روند صعودی هستند.

نمودار بایننس کوین

در صورتی که گاوها موفق به افزایش و حفظ قیمت بالای ۶۸۰ دلار شوند، این رمزارز ممکن است تا بازه های ۷۹۶ و سپس ۹۸۵ دلار صعود کند. اما در صورت نزول BNB از مقاومت پیش رو، این رمزارز ممکن است به دلیل کسب سود و فروش بالا تا ۴۵۸ و سپس ۴۰۳ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

پس از صعودی تیز از ۰.۳۳ به ۱.۴۸ دلار، کاردانو به مدت چند هفته در بازه ۱ – ۱.۴۸ دلاری قرار گرفته بود. تثبیت نزدیک سطوح بالا نشانه خوبی است و بیانگر خرید به هنگام کاهش قیمت و عدم دامپ در اصلاح است.

نمودار کاردانو

دوران تثبیت کاردانو هفته گذشته به اتمام رسید. این مسئله نشان میدهد که گاوها بر خرس ها چیره شده اند. درصورتی که ADA از مقاومت ۲.۱۴ دلاری پیش روی خود عبور کند، این آلت کوین ممکن است تا ۲.۶۰ دلار صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر تسلط گاوها است. اما درصورت نزول به زیر ۱.۴۸ دلار، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این صورت کاردانو ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (۱.۰۶ دلار) سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx