تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1310 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

به نظر میرسد که تریدرها علاقه ای به خرید بیت کوین در این سطح ندارند. و احتمال میدهند که اصلاح عمیق تری در انتظار بیت کوین و آلت کوین ها است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۶ مه بیت کوین به زیر خط گردن الگوی سر و شانه نزول کرد اما خرس ها موفق به بستن قیمت زیر این خط نشدند. تا پایان روز، با افزایش قیمت، بیت کوین بالای خط گردن بسته شد.

نمودار بیت کوین

اما امروز با افزایش حجم فروش بیت کوین به زیر خط گردن نزول کرد. درصورتی که قیمت زیر این خط بسته شود، الگوی سر و شانه کامل خواهد شد. درصورتی که گاوها قیمت را به بالای خط گردن افزایش ندهند، حجم فروش افزایش خواهد یافت. در این شرایط می توان انتظار سقوط بیت کوین تا ۳۱۶۵۳ دلار را داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۲۲۶۵ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع فروش قرار دارد که بیانگر سلطه خرس ها است. هرگونه افزایش قیمت در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با مقاومت خرس ها رو به رو خواهد شد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم در یک روند اصلاحی قرار گرفته بود. امروز قیمت حتی تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۳۱ دلار) نزول کرد اما با تلاش گاوها این روند متوقف شد.

نمودار اتریوم

درصورت افزایش قیمت از سطوح فعلی و عبور از ۳۶۰۰ دلار، گاوها برای صعود تا ۴۲۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. هرچند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به نزدیک نقطه میانی نزول کرده که بیانگر ضعیف بودن روند حرکتی است. اما درصورتی که روند نزولی شود و حمایت ۳۱۹۵ دلاری شکسته شود، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۰۹ دلار) سقوط کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

برای اولین بار از ۱۳ دسامبر، بایننس کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۲۰ دلار) سقوط کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۵ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۴۲ قرار دارد که بیانگر برتری خرس ها است.

نمودار بایننس کوین

در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال نزول تا ۴۸۰ دلار وجود خواهد داشت. با این نزول BNB ممکن است حتی تا ۴۲۸ و سپس ۳۴۸ دلار سقوط کند. اولین نشانه قدرت، بسته شدن قیمت بالای ۶۱۵ دلار خواهد بود. در این صورت می توان گفت که اصلاح پایان یافته و این آلت کوین آماده صعود است. بسته شدن بالای ۶۹۱ دلار، باعث پیش روی تا ۷۹۶ دلار خواهد شد.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در یک روند صعودی قدرتمندی قرار دارد. این آلت کوین موفق شد در ۱۶ مه تا بالاترین سطح خود یعنی ۲.۳۴ دلار صعود کند. اما با کسب سود تریدرها این آلت کوین نزول کرد. درصورتی که ADA به زیر ۱.۹۵ دلار نزول کند، کاهش قیمت ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۷۱ دلار) ادامه پیدا کند.

نمودار کاردانو

عبور قدرتمند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیانگر صعودی بودن دیدگاه و خرید تریدرها به هنگام کاهش قیمت است. در طرف مقابل، نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر افزایش عرضه از تقاضا خواهد بود. همین مسئله ممکن است باعث سقوط این آلت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۳۹ دلار) شود. اما در صورت افزایش قیمت به بالای ۲.۳۴ دلار، ADA می تواند تا ۲.۸۲ دلار و ۳ دلار صعود کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۳ قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx