تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1432 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین

بیت کوین و اتریوم به پایین ترین سطح چند ماهه اخیر خود سقوط کرده اند. شاخص های تکنیکال نیز نشان می دهند که در روزهای آتی بازار بی ثبات باقی خواهند ماند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

با بسته شدن بیت کوین زیر خط گردن در ۱۷ مه الگوی سر و شانه کامل شد. همانطور که در نمودار مشخص است، گاوها برای افزایش قیمت به بالای خط گردن تلاش کردند، اما موفق نبودند.

نمودار بیت کوین

امروز روند فروش شدت گرفت و بیت کوین حتی به پایین تر (۲۹۲۵۷ دلار) از آنچه هدف الگوی سر و شانه (۳۱۶۵۳ دلار) بود نزول کرد. این موضوع باعث شده شاخص RSI برای اولین بار از مارس ۲۰۲۰ عمیقا در محدوده فروش بیش از حد قرار گیرد. معمولا بعد از چنین سقوط های شدیدی، می توان انتظار افزایش قیمت را داشت. دم بلند کندل استیک نیز بیانگر حجم خرید بالا در سطوح قیمتی پایین است اما با توجه به میزان عرضه بالا، افزایش قیمت کار آسانی نخواهد بود. درصورتی که بیت کوین موفق نشود از خط گردن عبور کند، این ارز در روزهای آتی در بازه ۲۸۸۵۰ – ۴۴۰۰۰ دلار دوران تثبیت خود را سپری خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

امروز اتریوم به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۶۰ دلار) نزول کرد. همین موضوع باعث وحشت تریدرها و افزایش حجم فروش شد. در نتیجه این آلت کوین به کف قیمتی خود یعنی ۱۸۰۱ دلار سقوط کرد.

نمودار اتریوم

اما همانطور که دم بلند کندل استیک نشان می دهد، گاوها حجم خرید را در سطوح پایین افزایش داده اند که موضوع خوبی است. درصورتی که گاوها در حفظ قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه موفق باشند، اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳۷۰ دلار) صعود کند. اگر اتریوم موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشود، این رمزارز دوباره به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول خواهد کرد.

و در صورت شکسته نشدن این سطح، اتریوم در روزهای آتی میان میانگین های متحرک در نوسان خواهد بود. اما درصورت نزول به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، اتریوم ممکن است به ۱۸۰۱ دلار افت کند. اگر این سطح نیز بشکند، می توان انتظار سقوط تا ۱۲۸۹ دلار را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در تاریخ ۱۸ مه یک الگوی درون روز تشکیل داد که حاکی از عدم تصمیم گیری بین خرس ها و گاوها بود. اما امروز این بی تکلیفی به نزولی شدن کاردانو و لیکوئید شدن گسترده ختم شد.

نمودار کاردانو

در این روند نزولی، کاردانو به پایین ترین سطح خود از ۲۳ آوریل یعنی ۰.۹۵ دلار سقوط کرد. اما همانطور که دم بلند کندل استیک نشان می دهد،‌ گاوها حجم خرید را به شدت افزایش داده اند.درصورتی که قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۷۴ دلار) حفظ شود،‌ این ارز در روزهای آتی در بازه ۱.۴۸ – ۲ دلار در نوسان خواهد بود. اما نزول به زیر ۱.۴۸ دلار، ممکن است باعث سقوط تدریجی کاردانو به ۱ دلار شود.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

با اینکه در روزهای اخیر دوج کوین بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۶ دلار) خود را حفظ کرده بود، اما موفق به بازگشت قدرتمندی نشد. این موضوع نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضا وجود ندارد.

نمودار دوج کوین

دوج به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۰ دلار) نزول کرد و سپس به پایین ترین سطح روزانه خود یعنی ۰.۲۱ دلار سقوط کرد. اما همانطور که در نمودار قابل مشاهده است، گاوها حجم خرید را در سطوح پایین افزایش دادند. درصورتی که قیمت بالای ۰.۳۵ دلار حفظ شود، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعود کند. انتظار میرود در این سطح فروش برای کسب سود افزایش پیدا کند. در این صورت دوج در روزهای آتی بین میانگین های متحرک در نوسان خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx