تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1245 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا

بیت کوین با فشار فروش بالایی مواجه شده است. درصورتی که حمایت کلیدی شکسته نشود، برخی از آلت کوین ها می توانند شرایط بازار را بهبود ببخشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۱۹ مه بیت کوین زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۰۲۳۵ دلار) بسته شد. سرمایه گذاران نهادی به شدت مراقب این شاخص هستند. درصورتی که قیمت در یک بازه زمانی بلند مدت زیر این شاخص باشد،‌ سرمایه گذاران از خرید خودداری می کنند.

نمودار بیت کوین

در تاریخ ۲۰ مه، خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه افزایش دادند اما در حفظ آن موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در رالی ها دست به فروش میزنند. بیت کوین ممکن است تا ۲۸۸۵۰ دلار نزول کند. این یک سطح مهمی است، چون در صورتی که شکسته شود،‌ بیت کوین ممکن است تا ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کند.

میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۳۵۰۰ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. اما درصورت افزایش قیمت از حمایت ۲۸۸۵۰ دلار،‌ گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، BTC ممکن است تا خط گردن الگوی سر و شانه صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در تاریخ ۱۹ مه به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۷۶ دلار) نزول کرد. گاوها در ۲۰ و ۲۱ مه سعی کردند که قیمت را بالای این میانگین حفظ کنند، اما موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها به هنگام رالی ها دست به فروش می زنند.

نمودار اتریوم

درصورتی که قیمت زیر ۱۸۰۱ دلار حفظ شود، ETH ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۱۵۷۸ دلار) نزول کند. این سطح، یک سطح حمایتی بسیار مهمی است. درصورتی که قیمت از این حمایت افزایش یابد،‌ ETH ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه صعود کند. اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه کاهش یابد، این آلت کوین در روزهای آتی در بازه ثابتی در نوسان خواهد بود.

اما درصورت شکست میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، با وحشت تریدرها ETH ممکن است تا ۱۲۸۹ دلار سقوط کند. میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به سمت محدوده فروش بیش از حد در حال حرکت است که نشان دهنده منفی بودن روند در کوتاه مدت، و خنثی بودن روند میان مدت است.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۱۹ مه کاردانو موفق به افزایش قیمت خود از سطح ۰.۹۵ دلار شد، و این روند صعودی تا روز بعد نیز ادامه داشت اما سطوح بالاتر باعث کسب سود برخی از تریدرها شد. در نتیجه قیمت به زیر حمایت ۱.۴۸ دلار در ۲۲ مه نزول کرد.

نمودار کاردانو

بازه ۱ – ۰.۹۵ دلار در روندهای نزولی احتمالا به عنوان یک بازه حمایتی عمل خواهد کرد. درصورتی که قیمت از این حمایت افزایش یابد، روند صعودی می تواند تا ۱.۴۸ دلار ادامه داشته باشد. میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۴۴ دلار) مسطح شده که نشان دهنده قرار گرفتن ADA در بازه ثابت در روزهای آتی است.

اما برخلاف دیدگاه فوق،‌ درصورت نزول قیمت به زیر این حمایت، ADA ممکن است حتی تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۷۷ دلار) سقوط کند. بازگشت قدرتمند از این سطح نشان دهنده عدم پذیرش این سطح قیمتی خواهد بود. گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای ۱ دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل سولانا (SOL)

در ۱۹ مه سولانا به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷ دلار) نزول کرد اما در روز بعد موفق به بازگشتی قدرتمند شد. با این حال، دم بلند کندل استیک نشان می دهد که در ۲۰ مه تریدرها به دنبال کسب سود بودند.

نمودار سولانا

در روز ۲۲ مه میزان فروش افزایش یافت و SOL به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول کرد. امروز نیز با تداوم این روند قیمت حتی تا ۲۱.۱۰ دلار نزول کرد. درصورتی که قیمت از این سطح افزایش یابد، SOL برای صعود تا ۳۵.۴۸ دلار تلاش خواهد کرد. بسته شدن قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه حاکی از صعودی شدن روند در کوتاه مدت خواهد بود. درصورتی که قیمت از ۳۵.۴۸ دلار کاهش یابد، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر ۲۱.۱۰ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، سقوط تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۱۴.۲۹ دلار) ممکن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx