تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4244 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و بیت کوین کش

بهبود فعلی بازار بیانگر این موضوع است که احتمالا روند نزولی رو به پایان است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۲۳ مه بیت کوین به زیر حمایت ۳۳۴۹۶ دلار نزول کرد اما خرس ها موفق نشدند قیمت را به کف ۱۹ مه یعنی ۲۹۲۵۷ دلار کاهش بدهند. دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها حجم خرید را به شدت افزایش داده اند.

نمودار بیت کوین

حالا گاوها در تلاش هستند از بهبود بازار استفاده کنند. درصورتی که قیمت بالای خط روند نزولی حفظ شود، احتمال صعود تا ۴۲۰۰۰ و سپس تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۴۹۶۵ دلار) وجود دارد. درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، این موضوع نشان خواهد داد که دیدگاه بازار همچنان منفی است. در این شرایط، بیت کوین احتمالا در بازه ۲۸۸۵۰ – ۴۵۰۰۰ دلار در روزهای پیش رو در نوسان خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در تاریخ ۲۳ مه به زیر ۱۸۰۱ دلار نزول کرد اما دم بلند کندل استیک حاکی از خرید در سطوح پایین است.

نمودار اتریوم

با بهبود بازار می توان انتظار صعود اتریوم را تا سطح ۲۷۲۴ دلار داشت. انتظار می رود گاوها در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند. میانگین های متحرک در آستانه واگرایی منفی قرار دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورت نزول قیمت از ۲۷۲۴ دلار، خرس ها یک بار دیگر برای تداوم روند نزولی تلاش خواهند کرد. شکست سطح ۱۷۰۳ دلار، امکان نزول به سطوح ۱۵۴۷ و سپس ۱۲۸۹ دلار را افزایش خواهد داد. اولین نشانه از قدرت گرفتن بسته شدن قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۵۹ دلار) خواهد بود. این افزایش قیمت به معنی اتمام روند نزولی خواهد بود.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

بعد از باقی ماندن بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۳ دلار) از ۲۰ تا ۲۲ مه، دوج در ۲۳ مه به زیر این حمایت نزول کرد. با این وجود،‌ گاوها با افزایش حجم خرید، قیمت را افزایش دادند و در حال حاضر در تلاش برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه هستند.

نمودار دوج کوین

روند بهبود فعلی احتمالا نزدیک خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۰ دلار) با مقاومت خرس ها رو به رو خواهد شد. درصورتی که DOGE موفق به عبور از این موانع نشود، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به حمایت ۰.۲۱ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها، DOGE ممکن است تا ۰.۱۵ و سپس ۰.۱۰ دلار سقوط کند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۴۴ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. اما درصورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد و امکان صعود تا ۰.۴۷ و ۰.۵۹ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در روزهای گذشته سقوط سنگینی را تجربه کرد و از اوج قیمتی خود در ۱۲ مه ۱۶۳۸ دلار به ۴۶۷ دلار در ۲۳ مه سقوط کرد، که بیانگر سقوط ۷۱ درصدی در مدت کوتاه است. معمولا پس از چنین ریزش سریعی، می توان انتظار یک ریکاوری را داشت.

نمودار بیت کوین کش

درصورت حفظ قیمت بالای ۶۸۶ دلار، روند صعودی می تواند تا ۹۱۴ دلار ادامه پیدا کند. درصورتی که گاوها از سد این مقاومت عبور کنند، احتمال صعود تا ۱۱۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. اما بر خلاف دیدگاه فوق، درصورت کاهش قیمت از ۹۱۴ دلار، این آلت کوین در روزهای آتی در بازه ۴۶۸ – ۹۱۴ دلار در نوسان خواهد بود. بسته شدن قیمت زیر ۴۴۲ دلار، بسیار بد خواهد بود که می تواند منجر به سقوط تا ۳۷۰ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx