تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1352 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین

بیت کوین و آلت کوین ها با هر صعود خود، نزدیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با فروش مواجه می شوند که نشانه ای از احتمال نزول های عمیق تر در روزهای پیش رو است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

روند بهبود بیت کوین حتی موفق به پیشروی تا سطح ۴۱۲۶۹ دلار نشد،‌ که نشان می دهد تریدرها حتی در جزیی ترین افزایش قیمت ها دست به فروش می زنند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲۷۸۰ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

نمودار بیت کوین

درصورتی که بیت کوین به زیر ۳۴۰۰۰ دلار نزول کند، احتمال سقوط تا حمایت بحرانی ۳۰۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت. انتظار می رود که گاوها به شدت از این حمایت دفاع کنند. اما درصورتی که قیمت از سطوح فعلی افزایش پیدا کند، گاوها برای بالا بردن BTC از خط گردن الگوی سر و شانه تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، احتمال صعود تا ۴۸۲۳۱ دلار وجود خواهد داشت. اما اگر قیمت ها به زیر ۳۰۰۰۰ دلار نزول کند،‌ با شدت گرفتن فروش و در صورت شکست حمایت ۲۸۰۰۰ دلار، بیت کوین ممکن است تا ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۶ مه، اتریوم موفق شد برای بهبود شرایط خود تا ۲۷۳۸ دلار پیش روی کند. اما گاوها در افزایش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸۸۸ دلار) موفق نبودند. این مسئله نشان دهنده فروش در رالی ها است.

نمودار اتریوم

میانگین های متحرک در آستانه واگرایی منفی قرار دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار گرفته که نشان دهنده نزول احتمالی ETH است. در صورت نزول قیمت به زیر ۲۳۷۸ دلار، قیمت اتریوم ممکن است به ۲۰۷۹ دلار کاهش پیدا کند. اگر این حمایت نیز شکسته شود، ETH ممکن است تا ۱۷۲۸ دلار سقوط کند. اما بر خلاف این دیدگاه، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یا سطوح فعلی عبور کند، احتمال تغییر در دیدگاه و صعود تا ۳۳۶۲ دلار خواهد داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۲۶ مه، گاوها قیمت کاردانو را تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۶۳ دلار) افزایش دادند، اما در حفظ قیمت موفق نبودند. قیمت از ۱.۸۳ دلار شروع به نزول کرد و امروز به زیر حمایت ۱.۵۵ دلاری سقوط کرد.

نمودار کاردانو

درصورتی که قیمت زیر ۱.۴۳ دلار حفظ شود، احتمال تداوم سقوط تا ۱.۲۴ و سپس حمایت بحرانی ۱ دلار وجود دارد. اما برخلاف این دیدگاه نزولی، اگر قیمت ها افزایش پیدا کند و از ۱.۵۸ دلار عبور کند، گاوها برای عبور قیمت از ۲ دلار و حتی صعود به رکورد ۲.۴۷ دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

عدم استفاده گاوها از فرصت عبور از خط روند نزولی، بیانگر نبود تقاضا در سطوح بالا است. با تداوم روند نزولی، دوج کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۳۵ دلار) سقوط کرده است.

نمودار دوج کوین

درصورتی که قیمت به زیر ۰.۲۹ دلار نزول کند، روند نزولی DOGE ممکن است تا ۰.۲۵ و سپس ۰.۲۱ دلار ادامه پیدا کند. شکست این سطح باعث سقوط تا ۰.۱۵ و ۰.۱۰ دلار خواهد شد. میانگین های متحرک در آستانه واگرایی منفی قرار دارند که نشان دهنده کنترل خرس ها هستند. اما بر خلاف این دیدگاه، اگر قیمت از بازه مقاومتی ۰.۴۳ – ۰.۴۷ دلار عبور کند، دیدگاه منفی باطل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx