تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1297 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و دوج کوین

پیش روی بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار و صعود برخی از آلت کوین ها نشان می دهد که ممکن است روند نزولی به پایان رسیده باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱۳ ژوئن موفق به عبور از خط مقاومت الگوی مثلث نزولی شد. در تداوم روند بهبود، گاوها به خرید خود ادامه داده و قیمت را تا ۴۰ هزار دلار افزایش دادند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۷۷۹ دلار) مسطح شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گرفته است که حاکی از کاهش فشار فروش است. بیت کوین حالا می تواند برای صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۴۵۷۱ دلار) صعود کند. انتظار می رود که این میانگین به عنوان یک مقاومت مهم در مسیر صعودی گاوها قرار گیرد. اگر بیت کوین از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند، روند صعودی تا ۵۱۴۸۳ دلار ممکن است ادامه داشته باشد. اما در یک شرایط نزولیی، اگر بیت کوین به زیر حمایت ۳۴۶۰۰ دلار نزول کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۱۲ ژوئن زیر خط حمایت مثلث متقارن قرار گرفت. اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. این مسئله حاکی از خرید به هنگام کاهش قیمت ها توسط گاوها است.

نمودار اتریوم

اتریوم روز بعد، از خط روند عبور کرد. سپس گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۸۱ دلار) بودند که تاکنون موفق بوده اند. حالا می توان انتظار صعود تا خط مقاومت مثلث را داشت. عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۹۴۰ دلار) بیانگر پایان روند نزولی خواهد بود. در این شرایط می توان انتظار صعود اتریوم را تا ۳۸۰۶ دلار داشت. اما اگر اتریوم از سطوح فعلی یا به زیر ۲۲۰۰ دلار نزول کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این حالت ممکن است اتریوم تا ۲۰۷۹ و سپس ۱۷۲۸ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در تاریخ ۱۱ ژوئن، کاردانو به زیر خط روند نزول کرد، اما خرس ها در حفظ قیمت ها در سطوح پایین موفق نبودند. این مسئله حاکی از خرید گاوها به هنگام کاهش قیمت است. این آلت کوین امروز شاهد افزایش قیمت خود بود. حالا گاوها برای افزایش قیمت به میانگین های متحرک در تلاش هستند.

نمودار کاردانو

درصورت موفقیت، کاردانو می تواند تا ۱.۹۴ دلار صعود کند. در این بازه گاوها با مقاومت شدید خرس ها احتمالا رو به رو خواهند شد. اما عبور از این مقاومت بیانگر پایان روند نزولی خواهد بود. اما در صورت نزول قیمت از میانگین های متحرک، می توان انتظار سقوط کاردانو را تا ۱.۳۳ دلار و سپس تا ۱ دلار را داشت.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

دوج کوین در تلاش برای عبور از خط گردن الگوی سر و شانه است. درصورتی که گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (۰.۳۴ دلار) افزایش بدهند، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۰ دلار) پیش روی کند.

نمودار دوج کوین

انتظار می رود که گاوها با مقاومت خرس ها در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه رو به رو شوند. میانگین های متحرک سطح شده و شاخص RSI زیر ۴۶ قرار دارد که حاکی از قرار گرفتن دوج در بازه ثابت در روزهای آتی است. در صورتی که دوج به بالای ۰.۴۵ دلار صعود کند، این دیدگاه خنثی باطل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx