تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1261 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

عدم موفقیت بیت کوین در عبور از سطح ۴۱۰۰۰ دلار احتمالا باعث تداوم وضعیت فعلی بیت کوین و همچنین آلت کوین ها خواهد شد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در سه روز گذشته قیمت خود را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۲۷۴ دلار) حفظ کرده اما موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۲۶۷۸ دلار) نشده است. این موضوع حاکی از عدم وجود تقاضا در سطوح بالا است.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است که حاکی از توازن بین خرید و فروش است. درصورتی که خرس ها قیمت بیت کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش بدهند، BTC احتمالا تا ۳۱۰۰۰ دلار نزول خواهد کرد. انتظار میرود در این سطح حجم خرید بالا باشد. نزول به زیر این سطح، بیانگر برتری خرس ها و تداوم روند نزولی خواهد بود. اما اگر BTC از سطوح فعلی قیمت خود را افزایش دهد و از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه عبور کند، بیت کوین می تواند تا ۵۱۴۸۳ دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در چند روز گذشته درون مثلث متقارن قرار گرفته است. گاوها در حال خرید نزدیک خط حمایت مثلث هستند و خرس ها نزدیک خط مقاومت دست به فروش می زنند.

نمودار اتریوم

عبور یا نزول از مثلث تعیین کننده مسیر حرکتی اتریوم خواهد بود. اگر گاوها قیمت را به بالای خط مقاومت مثلث افزایش دهند، می توان گفت اصلاح پایان یافته است. در این صورت اتریوم می تواند به سمت هدف ۳۶۸۴ دلاری خود حرکت کند. اما اگر اتریوم به زیر خط حمایت مثلث نزول کند، روند نزولی ادامه خواهد داشت. در این شرایط گاوها برای توقف روند نزولی در میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۱۸۳۱ دلار) تلاش خواهند کرد. اما اگر این حمایت شکسته شود، هدف بعدی سقوط به ۱۳۴۷ دلار خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در چند روز گذشته بایننس کوین بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷۲ دلار) و خط روند قفل شده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۴۴ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

نمودار بایننس کوین

درصورتی که خرس ها قیمت را به زیر خط روند کاهش بدهند، BNB ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۵۳ دلار) نزول کند. بسته شدن قیمت زیر این حمایت ممکن است باعث تداوم ریزش تا ۲۰۰ دلار شود. اما در صورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال صعود تا مقاومت ۴۳۳ دلار افزایش خواهد یافت. عبور از این مقاومت مسیر را برای صعود به ۶۰۹ دلار هموار خواهد کرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۱۴ ژوئن تا خط مقاومت مثلث متقارن پیش رفت، اما موفق به عبور نشد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها همچنان تسلیم نشده و در حال فروش هستند.

نمودار پولکادات

درصورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳ دلار) کاهش یابد، پولکادات روزهای آتی را در داخل مثلث سپری خواهد کرد. میانگین های متحرک سطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که حاکی از تثبیت DOT در روزهای آتی است. عبور و بسته شدن قیمت بالای مثلث، اولین نشانه پایان اصلاح خواهد بود. در این حالت DOT ممکن است به ۳۱.۲۸ و سپس تا ۳۹.۷۸ دلار صعود کند. اما در صورت نزول قیمت به زیر خط حمایت، DOT ممکن است تا ۱۵ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx