تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1273 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

برخی از آلت کوین ها با حرکت بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به دنبال بهبود وضعیت خود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵۲۵۲ دلار) با مقاومت خرس ها رو به رو شده است. اما نکته مثبت تسلیم نشدن گاوها است. واگرایی مثبت در شاخص RSI نشان دهنده ضعف خرس ها است.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، افزایش قیمت ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۸۶۰۳ دلار) ادامه داشته باشد. درصورتی که این مقاومت شکسته شود، روند صعودی ممکن است تا ۴۲۴۵۱ دلار پیش روی کند. احتمال می رود که گاوها با مقاومت شدید خرس ها در این سطح رو به رو شوند. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد، بیت کوین ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. اگر قیمت از این سطح با قدرت افزایش یابد،‌ احتمال عبور از سطح ۴۲۴۵۱ افزایش خواهد یافت. اما اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد، خرس ها برای نزول قیمت به محدوده حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار تلاش خواهند کرد. بسته شدن قیمت زیر این محدوده، مسیر سقوط به ۲۰۰۰۰ دلار را هموار خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم دوباره در ۲۶ ژوئن موفق به افزایش قیمت خود از حمایت ۱۷۲۸ دلار شد. این موضوع حاکی از انباشت در آن سطح است. حالا گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۷۸ دلار) در تلاش هستند. درصورتی که موفق شوند، اتریوم ممکن است تا خط روند نزولی پیش روی کند.

نمودار اتریوم

اما انجام این کار آسان نخواهد بود. میانگین های متحرک نزولی شده و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها است. عدم موفقیت در افزایش و حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دور جدیدی از فروش را آغاز خواهد کرد. اگر قیمت به زیر ۱۷۲۸ دلار نزول کند، انتظار می رود فروش شدت پیدا کند و اتریوم تا ۱۵۳۶ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در چهار روز گذشته بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۹ دلار) و ۱.۲۰ دلار معامله شده است.

نمودار کاردانو

درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد،‌ احتمال صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۵۸ دلار) افزایش خواهد یافت. درصورتی که این مقاومت شکسته شود، می توان انتظار افزایش قیمت را تا ۱.۹۴ دلار داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۴۵ قرار دارد که نشان می دهد گاوها فرصت خوبی برای بازگشت قدرتمند دارند. اما اگر قیمت به زیر ۱.۲۰ دلار کاهش یابد، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط ممکن است کاردانو تا ۱ دلار نزول کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در حال حاضر در بازه فشرده ۱۳ – ۱۶.۹۳ دلار قفل شده است. تثبیت نزدیک حمایت بحرانی نشان دهنده ضعف است و معمولا شرایط به نفع خرس ها تغییر می کند.

نمودار پولکادات

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. درصورت نزول و بسته شدن قیمت  زیر ۱۳ دلار، پولکادات ممکن است تا ۱۰ و سپس ۷.۵۰ دلار سقوط کند. اما در صورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸.۷۲ دلار) عبور کند،‌ احتمال صعود تا ۲۶.۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx