تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1271 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش

بیت کوین و آلت کوین ها شاهد فروش نزدیک مقاومت های کلیدی پیش روی خود هستند. حتی یک افزایش سطحی قیمت می تواند تغییرات خوبی ایجاد کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۲۹ ژوئن از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵۱۹۶ دلار) عبور کرد که نشانه مثبتی است. این موضوع نشان می دهد که تریدرها به دنبال فروش در این سطح نبودند، بلکه به دنبال افزایش قیمت بودند.

نمودار بیت کوین

اما خرس ها اجازه ندادند قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در حال دفاع از محدوده بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( ۳۷۷۵۲ دلار) هستند. حالا خرس ها در حال تلاش برای کاهش قیمت به ۳۱ هزار دلار هستند. اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۴۵ قرار دارد که نشان می دهد فشار فروش رو به کاهش است.

اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد، احتمال صعود قیمت تا بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه وجود دارد. در این حالت می توان انتظار صعود تا ۴۲۴۵۱ دلار را داشت. اما درصورتی که قیمت به زیر حمایت ۳۱۰۰۰ دلار نزول کند، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط می توان انتظار نزول بیت کوین را تا ۲۸۰۰۰ دلار داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۲۹ ژوئن از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۷۰ دلار) عبور کرد که نشانه قدرت است. اما خرس ها به سرعت قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دادند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها به این سادگی قصد تسلیم شدن ندارند.

نمودار اتریوم

درصورتی که گاوها اجاره نزول قیمت به زیر ۲۰۰۰ دلار را ندهند، اتریوم ممکن است دوباره تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعود کند. در این صورت اتریوم می تواند تا خط روند نزولی صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۲۰۰۰ دلار، احتمال سقوط تا حمایت ۱۷۲۸ دلار افزایش خواهد یافت. اگر این حمایت نیز شکسته شود، اتریوم ممکن است تا ۱۵۳۶ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۸ دلار) عبور کرد اما گاوها موفق به حفظ قیمت نشدند. این موضوع حاکی از دفاع قدرتمند خرس ها از این بازه است.

نمودار کاردانو

درصورتی که قیمت به زیر ۱.۳۰ دلار نزول کند، احتمال سقوط به ۱.۲۰ دلار افزایش خواهد یافت. اگر این حمایت نیز شکسته شود، کاردانو ممکن است تا ۱ دلار سقوط کند. اما اگر گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، کاردانو می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۵۷ دلار) صعود کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۷ دلار) با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شده است.

نمودار بیت کوین کش

درصورتی که قیمت از این سطح کاهش یابد، می توان انتظار سقوط به ۴۲۸ و سپس ۳۷۰ دلار را داشت. درصورتی که قیمت از این حمایت افزایش یابد، BCH در روزهای آتی بین ۳۷۰ – ۵۳۸ دلار در نوسان خواهد بود. هرچند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۴۱ قرار دارد که نشان دهنده کاهش فشار فروش است. درصورتی که قیمت از ۵۳۸ دلار افزایش یابد، می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۹۰ دلار) را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx