تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، یونی سواپ و اینترنت کامپیوتر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1231 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، یونی سواپ و اینترنت کامپیوتر

در روزهای آتی روند حرکتی بیت کوین ممکن است قدرت بگیرد و ارزش برخی از آلت کوین ها نیز افزایش پیدا کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته، بیت کوین در بازه ۳۱۰۰۰ – ۴۲۴۵۱ دلار در نوسان بوده است. در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت هستند.

نمودار بیت کوین

گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۹۹۳ دلار) افزایش داده اند و حالا در تلاش برای افزایش قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( ۳۶۵۹۷ دلار) هستند. واگرایی مثبت در شاخص RSI بیانگر قدرت گرفتن بیت کوین است. درصورتی که قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند، بیت کوین می تواند تا مقاومت ۴۱۳۳۰ دلاری پیش روی خود صعود کند. اما درصورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سطح ۳۲۷۰۰ دلار نزول کند، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۳۱۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند می توان انتظار سقوط تا حمایت بحرانی ۲۸۰۰۰ دلار را داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۳۰ ژوئن از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۹۳ دلار) عبور کرد اما موفق به حفظ قیمت نشد. در پاسخ نیز خرس ها در ۱ جولای قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دادند.

نمودار اتریوم

با این حال بازگشت قدرتمند از سطح ۲۰۱۸ دلار در ۲ جولای نشان دهنده مثبت شدن احساس و خرید در سطوح پایین است. گاوها در ۳ جولای قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش دادند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در تلاش برای عبور از ۵۲ است. این موضوع نشان دهنده قدرتمند شدن روند حرکتی اتریوم است. در این شرایط می توان انتظار صعود تا خط روند نزولی را داشت. اگر شرایط صعودی ادامه پیدا کند، و قیمت از خط روند نزولی عبور کند، ممکن است اتریوم تا ۲۹۹۰ دلار افزایش کند. اما درصورت نزول از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴۳۷ دلار) و شکست حمایت ۲۰۰۰ دلار، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد.

تحلیل یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ در تاریخ ۲۲ ژوئن از ۱۳ دلار صعود کرد و تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹.۵۰ دلار) بیش رفت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI تا نقطه میانی صعود کرده که نشان دهنده ضعیف شدن خرس ها است.

نمودار یونی سواپ

در این شرایط می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( ۲۲.۹۹ دلار) را داشت. درصورت عبور از این میانگین می توان انتظار صعود تا مقاومت ۳۰ دلار را داشت. اما بر خلاف دیدگاه صعودی فوق، درصورتی که قیمت به زیر ۱۶.۹۳ دلار نزول کند، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۱۳ دلار بار دیگر تلاش خواهند کرد.

تحلیل اینترنت کامپیوتر (ICP)

بعد از یک سقوط شدید از ۴۹۷ به ۲۸ دلار،‌ اینترنت کامپیوتر در تلاش برای پیدا کردن یک کف است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳ دلار) مسطح شده و شاخص RSI در تلاش برای بهبود از سطح اشباع فروش است. این موضوع نشان می دهد که فشار در حال کم شدن است.

نمودار اینترنت کامپیوتر

اگر قیمت از ۶۰ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۷۲ دلار را داشت. اما در صورتی که قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر ۴۱.۴۴ دلار نزول کند، می توان انتظار سقوط تا ۲۸.۳۱ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx