تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1202 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

با تداوم حرکت بیت کوین در بازه قابل پیش بینی، آلت کوین ها همچنان به رشد خود ادامه می دهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۴ جولای، گاوها قیمت بیت کوین را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۸۵۱ دلار) افزایش دادند. اما موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۶۳۳۸ دلار) نشدند. این مسئله حاکی از فروش توسط خرس ها است.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ شود،‌ خرس ها برای کاهش قیمت به حمایت ۳۱ هزار دلار تلاش خواهند کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار گرفته که بیانگر تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت به زیر حمایت ۳۱ هزار دلار نزول کند، این تعادل به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

در چنین شرایطی احتمال می رود که قیمت تا حمایت ۲۸۰۰۰ دلار سقوط کند. اما درصورتی که قیمت از سطوح فعلی یا از سطح ۳۱۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند، گاوها دوباره برای عبور از مانع ۳۶۶۷۰ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، احتمال صعود تا بازه مقاومتی ۴۱۳۳۰ – ۴۲۴۵۱ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم بین میانگین های متحرک به دام افتاده است. این موضوع نشان دهنده دفاع خرس ها از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴۱۰ دلار) و تلاش گاوها برای حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۹۶ دلار) است.

نمودار اتریوم

با این حال، به نظر می رسد که این بازه برای مدت زمان طولانی برقرار نخواهد بود. درصورتی که قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند، این آلت کوین ممکن است تا خط روند نزولی صعود کند. انتظار می رود این سطح به عنوان یک مقاومت عمل کند. در صورتی که شکسته شود، اتریوم می تواند تا ۲۹۹۰ دلار صعود کند. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال نزول تا ۲۰۰۰ دلار وجود دارد. درصورتی که این حمایت شکسته شود، اتریوم ممکن است تا حمایت بحرانی ۱۷۲۸ دلار سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار گرفته است که تصویر واضحی از برتری هیچ گروه ارائه نمی دهد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰۸ دلار) با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شده بود. اما گاوها موفق به عبور از این سطح شدند.

نمودار بایننس کوین

در این شرایط می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۴۱ دلار) را داشت. اگر گاوها از این مقاومت عبور کنند، BNB می تواند تا ۴۳۳ دلار پیش روی کند. اما بر خلاف دیدگاه صعودی فوق، درصورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، خرس ها برای کاهش قیمت به زیر ۲۶۴ دلار و سپس ۲۱۱ دلار  تلاش خواهند کرد.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۳ جولای از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۹ دلار) عبور کرد اما در عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۵۱ دلار) موفق نبود. این مسئله حاکی از فروش توسط خرس ها به هنگام صعود است.

نمودار کاردانو

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، ممکن است شاهد نزول کاردانو تا ۱.۲۰ دلار باشیم. درصورتی که قیمت از این سطح افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای عبور از مانع میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، کاردانو ممکن است تا ۱.۹۴ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر ۱.۲۰ دلار، ممکن است کاردانو تا حمایت بحرانی ۱ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx