تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1225 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

شاخص های تکنیکال و بازه فشرده قیمت بیت کوین بیانگر این موضوع هستند که یک جهش تیز و متفاوت در انتظار بیت کوین و آلت کوین ها است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته بیت کوین در نیمه پایینی مثلث ۳۱۰۰۰ – ۴۲۴۵۱ دلار معامله شده است. این موضوع اتفاق خوبی نیست زیرا نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالا کاهش می یابد.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۴۴۰ دلار) دوباره نزولی شده و شاخص RSI زیر ۴۶ قرار دارد که نشان دهنده برتری نسبی خرس ها است. در این شرایط خرس ها برای کاهش قیمت بیت کوین به محدوده حمایتی ۳۱ – ۲۸ هزار دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که قیمت از سطوح فعلی یا از سطح ۳۱۰۰۰ دلار افزایش یابد،‌ گاوها برای صعود تا ۳۶۶۷۰ دلار تلاش خواهند کرد.عبور از این مقاومت مسیر را برای صعود به ۴۲۴۵۱ دلار هموار خواهد کرد. اما برعکس، درصورت شکست حمایت ۲۸۰۰۰ دلار، می توان به دلیل وحشت تریدرها حتی انتظار سقوط تا ۲۰۰۰۰ دلار را نیز داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در ۷ جولای از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۵۰ دلار) عبور کرد اما گاوها موفق به حفظ آن نشدند.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

در نتیجه این آلت کوین در ادامه به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۰۳ دلار) نزول کرد. اما نکته مثبت دفاع شدید گاوها از حمایت ۲۰۰۰ دلار است.

درصورتی که اتریوم از میانگین های متحرک عبور کند، می توان انتظار صعود تا خط روند نزولی را داشت. عبور از این سطح می تواند اولین نشانه از پایان اصلاح باشد.

اما درصورتی که قیمت از میانگین های متحرک کاهش یابد، خرس ها برای پایین کشیدن اتریوم به زیر ۲۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، این آلت کوین ممکن است تا حمایت بحرانی ۱۷۲۸ دلار نزول کند. درصورتی که این حمایت شکسته شود، می توان انتظار سقوط تا ۱۵۳۶ دلار را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

عدم موفقیت کاردانو در عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۸ دلار) بیانگر نبود تقاضا بود. به همین دلیل در ۸ جولای ممکن است برخی از تریدرها به قصد کسب سود دست به فروش زده باشند. همین موضوع می تواند باعث نزول کاردانو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شده باشد.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

قیمت امروز از حمایت ۱.۲۸ دلار افزایش یافت. حالا گاوها برای عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند آنها برای عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۴۷ دلار) خواهند جنگید.

اما برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خرس ها برای نزول قیمت به زیر ۱.۲۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، کاردانو ممکن است تا حمایت بحرانی ۱ دلار سقوط کند. اگر این حمایت نیز شکسته شود، می توان انتظار سقوط تا ۰.۶۸ دلار را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۷ جولای از مقاومت ۱۶.۹۳ دلاری پیش روی خود عبور کرد، اما موفق به حفظ قیمت خود نشد. روز بعد خرس ها قیمت را به بازه ۱۳ – ۱۶.۹۳ دلار کاهش دادند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها همچنان از جایگاه خود به خوبی دفاع می کنند.

نمودار پولکادات

نمودار پولکادات

حالا خرس ها برای شکست حمایت ۱۴.۵۰ و کاهش قیمت به ۱۳ دلار تلاش خواهند کرد. هر چند که، میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

اگر خرس ها قیمت را به زیر ۱۳ دلار کاهش بدهند، روند نزولی ممکن است تا حمایت روانی ۱۰ دلار ادامه داشته باشد. اما در صورتی که قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از ۱۷.۶۶ دلار عبور کند، این دیدگاه منفی باطل خواهد شد.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx