تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1135 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

قیمت بیت کوین در حال کاهش است و با خود آلت کوین ها را تا حمایت بحرانی پایین کشیده است. این موضوع سنجشی برای صبر تریدرهایی است که منتظر آغاز یک روند صعودی بودند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تلاش برای صعود به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۲۴۵ دلار) بوده است. این موضوع نشان می دهد که خرس ها به شدت از این مقاومت دفاع می کنند، که نشانه خوبی نیست. امروز نیز قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور نکرد. حالا خرس ها برای نزول بیت کوین به سطح ۳۱۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوباره نزولی شده و شاخص RSI به زیر ۴۵ نزول کرده که نشان دهنده برتری نسبی خرس ها است. درصورت شکست حمایت ۲۸۰۰۰ دلار، می توان به دلیل وحشت تریدرها حتی انتظار سقوط تا ۲۰۰۰۰ دلار را نیز داشت. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی و یا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند،‌ این مهم نشان دهنده انباشت توسط گاوها خواهد بود. عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵۵۹۴ دلار) و مقاومت ۳۶۶۷۰ دلار اولین نشانه قدرت گرفتن بیت کوین خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در سه روز گذشته گاوها در تلاش برای افزایش قیمت اتریوم به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۷۴ دلار) بوده اند. این موضوع نشان دهنده عزم جدی خرس ها برای دفاع از این مقاومت است.

نمودار اتریوم

در حال حاضر خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت به زیر حمایت روانی ۲۰۰۰ دلار هستند. اگر موفق شوند، این آلت کوین ممکن است تا  ۱۷۲۸ دلار سقوط کند. اما درصورتی که قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۳۹ دلار) را داشت. انتظار میرود که شاهد مقاومت شدیدی در این سطح باشیم. اما اگر این مقاومت شکسته شود، هدف بعدی رسیدن به خط روند نزولی خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

در سه روز گذشته کاردانو بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۷ دلار) و حمایت افقی ۱.۲۸ دلار در نوسان بوده است. حرکت در چنین بازه فشرده ای بیانگر سردرگمی و عدم قاطعیت تریدرها است.

نمودار کاردانو

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI بالای ۴۴ قرار گرفته است که بیانگر توازن بین خرس ها و گاوها است. اگر حمایت ۱.۲۸ دلار شکسته شود، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا ۱.۲۰ و سپس ۱.۱۰ دلار را داشت. اما برعکس، اگر قیمت از ۱.۲۸ دلار افزایش یابد، گاوها برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، کاردانو ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۴۷ دلار) و سپس به خط روند نزولی صعود کند. عبور از این مقاومت اولین نشانه از پایان یافتن اصلاح خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در ۵ روز گذشته بین میانگین های متحرک در نوسان بوده است. این موضوع نشان می دهد که گاوها در حال خرید در محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱۳ دلار) و خرس ها در حال دفاع از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۳۳ دلار) هستند.

نمودار بایننس کوین

با این حال بعید است که این بازه فشرده برای مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد. اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند، این آلت کوین می تواند تا ۳۷۹ و سپس ۴۳۳ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، می توان انتظار نزول به محدوده حمایتی ۲۷۶ – ۲۶۴ دلار را داشت. نزول به زیر این محدوده ممکن است منجر به سقوط قیمت تا حمایت بحرانی ۲۱۱ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx