تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1213 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش

با شکست مقاومت ۴۱ هزار دلاری بیت کوین، حالا تریدرها انتظار دارند که شاهد رشد آلت کوین ها باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۲۹ جولای، بیت کوین الگوی کندل استیک دوجی را تشکیل داده بود که بیانگر عدم قاطعیت تریدرها نزدیک به سطح ۴۰ هزار دلار بود. این عدم قاطعیت سرانجام برای مدت کوتاهی به نزول بیت کوین ختم شد. اگر بیت کوین موفق به حفظ قیمت خود بالای سطح ۴۰۰۰۰ دلار نشود، امکان سقوط تا ۳۶۶۷۰ دلار وجود دارد.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک واگرایی صعودی را تکمیل کرده اند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده قدرت گاوها است. اگر قیمت از ۳۶۶۷۰ دلار دوباره افزایش یابد، این مسئله نشان خواهد داد که گاوها این سطح را به یک حمایت تبدیل کرده اند. گاوها دوباره برای افزایش قیمت به محدوده مقاومتی ۴۱۳۳۰ – ۴۲۴۵۱ دلار تلاش خواهند کرد.

انتظار می رود که گاوها در این سطح با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند. در صورتی که قیمت از این محدوده کاهش یابد، بیت کوین در روزهای آتی در بازه ۳۶۶۷۰ – ۴۲۴۵۱ دلار در نوسان خواهد بود. عبور و بسته شدن قیمت بالای سطح ۴۲۴۵۱ بیانگر آغاز یک روند صعودی جدید خواهد بود. در طرف مقابل، اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت به زیر میانگین های متحرک شوند، قدرت را به دست خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم امروز تا خط روند نزولی صعود کرد اما با مقاومت خرس ها رو به رو شد. در این شرایط احتمال می رود که اتریوم تا ۲۲۰۰ دلار نزول کند.

نمودار اتریوم

با این حال، میانگین های متحرک واگرایی صعودی را تکمیل کرده اند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، خرس ها بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، می توان انتظار صعود تا ۲۶۰۰ و سپس ۳۰۰۰ دلار را داشت. اما اگر اتریوم به زیر میانگین های متحرک نزول کند، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط قیمت ممکن است تا ۱۷۲۸ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

عدم موفقیت گاوها در عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۳۲ دلار) نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال دفاع از این مقاومت هستند.

نمودار کاردانو

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۵ دلار) نزول کند، تریدها ممکن است اقدام به خروج از پوزیشن های خود کنند. همین موضوع ممکن است قیمت را تا ۱.۱۰ و سپس تا ۱ دلار کاهش بدهد. سقوط به زیر ۱ دلار باعث لیکوئید شدن پوزیشن های لانگ خواهد شد. اما در صورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۵ دلار) افزایش یابد، گاوها برای صعود به بالای خط روند نزولی تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، کاردانو ممکن است تا ۱.۵۰ دلار صعود کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در سطح ۵۴۶ دلار با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شده است. این موضوع نشان می دهد که خرس ها علاقه مند به طولانی تر شدن روند تثبیت هستند.

نمودار بیت کوین کش

اگر قیمت به بالای میانگین های متحرک نزول کند، می توان انتظار نزول به ۴۴۱ دلار را داشت. شکست قیمت به زیر این سطح، ممکن است منجر به سقوط به حمایت بحرانی ۳۸۳ دلار شود. اما در طرف مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک نزول نکند، احتمال صعود به بالای ۵۴۶ دلار افزایش خواهد یافت. در این شرایط با آغاز یک روند صعودی جدید، می توان انتظار صعود به ۷۱۰ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx