تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1244 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

بیت کوین با چندین مانع در سر راه خود مواجه شده است، اما به نظر میرسد که آلت کوین ها به مسیر خود ادامه خواهند داد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱ آگوست موفق شد برای مدت کوتاهی از مقاومت ۴۲۴۵۱ دلار عبور کند، اما گاوها در حفظ قیمت موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها به دنبال محدود کردن بیت کوین به یک بازه مشخص هستند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶,۹۶۸ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۲ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر بیت کوین از مقاومت ۴۲۴۵۱ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا سطح روانی ۵۰۰۰۰ و سپس سطح ۵۱۰۰۰ دلار را داشت. انتظار می رود که گاوها با مقاومت شدید خرس ها در این سطح رو به رو شوند. اما در صورت کاهش قیمت از سطوح فعلی، و نزول به زیر حمایت ۳۶۶۷۰ دلار، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط، انتظار می رود بیت کوین در بازه ۲۸۸۰۵ – ۴۲۵۹۹ دلار در نوسان باشد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۳۱ جولای، اتریوم از خط روند نزولی عبور کرد و بدین ترتیب الگوی مثلث نزولی تشکیل نشد. همانطور که از دم بلند کندل استیک ۱ آگوست می توان دید، خرس ها در قیمت های بالایی فروش را افزایش دادند. اما نکته مثبت، عدم نزول بیت کوین به زیر خط روند نزولی است.

نمودار اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲,۲۷۳ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. حالا می توان انتظار صعود تا ۳۰۰۰ دلار را داشت. اما برخلاف این دیدگاه، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، اتریوم ممکن است تا ۲۰۰۰ دلار و سپس حمایت بحرانی ۱۷۲۸ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۱ آگوست، کاردانو از خط روند نزولی عبور کرد، اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که خرس ها با قدرت در حال دفاع از این سطح هستند.

نمودار کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۷ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۵۶ قرار دارد که نشان دهنده برتری نسبی گاوها است. اگر قیمت بالای خط روند نزولی حفظ شود، می توان انتظار صعود تا ۱.۵۰ دلار را داشت. اگر این مقاومت نیز شکسته شود، کاردانو مسیر صعودی خود را به سمت ۱.۹۴ دلار ادامه خواهد داد. اما در صورت نزول قیمت به زیر ۱.۲۰ دلار، می توان انتظار سقوط کاردانو را تا ۱.۱۴ دلار و سپس ۱ دلار داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

سطح ۱۶.۹۳ دلار از ۲۲ ژوئن تا ۸ جولای به یک مقاومت سخت برای پولکادات تبدیل شده بود. با این حال، در ۱ آگوست قیمت از این مقاومت عبور کرد.

نمودار پولکادات

میانگین های متحرک در آستانه یک کراس اور صعودی قرار دارند و شاخص RSI زیر محدود اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر سطح ۱۶.۹۳ دلار به یک سطح حمایتی تبدیل شود، پولکادات می تواند تا ۲۶.۵۰ دلار صعود کند. اما درصورتی که قیمت به زیر ۱۶.۹۳ دلار کاهش یابد، این آلت کوین می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵.۲۱ دلار) نزول کند. شکست و بسته شدن قیمت زیر این میانگین، قیمت را تا ۱۳ دلار کاهش خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx