تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1092 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

عبور بیت کوین از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه نشان می دهد که سیر نزولی ممکن است پایان یافته باشد و خریداران را به آلت کوین ها سوق دهد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تلاش خود برای صعود با دیوار میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۴۹۵۴ دلار) در ۷ آگوست رو به رو شد. خرس ها در ۸ آگوست برای نزول بیت کوین به زیر ۴۲۴۵۱ دلار تلاش کردند، اما موفق نشدند.

نمودار بیت کوین

امروز با تلاش گاوها بیت کوین از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه عبور کرد. اگر گاوها موفق به حفظ قیمت بالای این میانگین شوند، روند نزولی احتمالا پایان خواهد یافت. در این شرایط بیت کوین می تواند تا محدوده مقاومتی ۵۰۰۰۰ – ۵۱۴۸۳ دلار پیش روی خود صعود کند. احتمال می رود که خرس ها مقاومت شدیدی را از خود در این محدوده نشان بدهند. عبور از ۵۱۰۰۰ دلار، مسیر را برای صعود تا ۶۰۰۰۰ دلار هموار خواهد کرد. اما درصورتی که قیمت به زیر ۴۲۴۵۱ دلار نزول کند، ممکن است بیت کوین تا ۳۶۶۷۰ دلار سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۷ آگوست اتریوم از سطح روانی ۳۰۰۰ دلار عبور کرد که بیانگر پایان احتمالی اصلاح است. با این صعود، حالا گاوها برای افزایش قیمت به ۳۵۰۰ و سپس به مقاومت روانی ۴۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد.

نمودار اتریوم

با صعود اخیر اتریوم، شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است. بنابراین می توان انتظار یک اصلاح را در کوتاه مدت داشت. اولین نشانه از ضعیف شدن اتریوم، نزول و بسته شدن قیمت زیر ۲۸۹۳ دلار خواهد بود. در این حالت اتریوم ممکن است تا ۲۵۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۸ آگوست، کاردانو از ۱.۵۰ دلار نزول کرد. با این حال گاوها تسلیم نشدند و با افزایش حجم خرید برای شکست دوباره مقاومت پیش روی خود تلاش کردند.

نمودار کاردانو

در صورتی که قیمت از ۱.۵۰ دلار افزایش یابد، کاردانو می تواند تا مقاومت ۱.۹۴ دلاری پیش روی خود صعود کند. انتظار می رود که شاهد مقاومت شدیدی از خرس ها در این سطح باشیم. اما اگر قیمت از ۱.۵۰ دلار کاهش یابد، کاردانو ممکن است به میانگین های متحرک نزول کند. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا حمایت بحرانی ۱ دلار را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات با مقاومت شدید در سطح ۲۱ دلار رو به رو شده، با این حال گاوها دست از تلاش برنداشته اند. این موضوع نشان می دهد که گاوها امیدوار به صعود پولکادات هستند.

نمودار پولکادات

اگر قیمت از مقاومت ۲۱ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۲۶.۵۰ دلار را داشت. میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۷ دلار) بالای این مقاومت قرار دارد، بنابراین به احتمال بسیار بالا، خرس ها به شدت از این سطح دفاع خواهند کرد. اگر قیمت از این مقاومت کاهش یابد و به زیر ۲۱ دلار نزول کند، پولکادات ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۵.۴۶ دلار) سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx