تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم کلاسیک، ترا و اکسی اینفینیتی

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین،‌ اتریوم کلاسیک و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1208 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم کلاسیک، ترا و اکسی اینفینیتی

گاوهای بیت کوین به دنبال صعود قیمت این ارز از محدوده حمایتی فعلی خود هستند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، انتظار می رود قیمت رمزارزهای مذکور افزایش یابد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۴ آگوست بیت کوین موفق به عبور از خط مقاومت الگوی وج صعودی نشد. این موضوع نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده و از این خط مقاومت به شدت در حال دفاع هستند.

نمودار بیت کوین

با این نزول حالا ممکن است بیت کوین به خط حمایت وج نزول کند، که می تواند فرصتی برای خرید ایجاد کند. اگر قیمت از این سطح دوباره افزایش یابد،‌ گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. بسته شدن قیمت بالای وج، مسیر را برای صعود به ۵۳۰۰۰ و سپس ۶۰۰۰۰ دلار هموار خواهد کرد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت به زیر وج نزول کند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲۶۸۲ دلار) سقوط کند. شکست این حمایت منجر به تداوم سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۱۷۶ دلار) خواهد شد.

اتریوم کلاسیک (ETC)

در ۱۳ آگوست، اتریوم کلاسیک بالای مقاومت ۶۳.۵۶ دلاری پیش روی خود بسته شد و الگوی مثلث صعودی را کامل کرد. هدف این الگوی صعودی سطح ۹۴.۹۱ دلار است.

نمودار اتریوم کلاسیک

معمولا بعد از خروج از یک الگو قیمت دوباره به سطح شکست باز می گردد. بنابراین ETC ممکن است در روزهای آتی تا سطح ۶۳.۵۶ دلار نزول کند. اگر این سطح به یک حمایت تبدیل شود، این آلت کوین روند صعودی جدیدی را شروع خواهد کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۷ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر قیمت به زیر ۶۳.۵۶ دلار نزول کند، می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را داشت.  شکست این میانگین، ممکن است منجر به کاهش قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۱ دلار) شود.

تحلیل ترا (LUNA)

ترا در چند روز گذشته داخل یک کانال صعودی ترید شده است. عبور و بسته شدن این رمزارز بالای خط روند نزولی بیانگر آغاز یک روند صعودی جدیدی است.

نمودار ترا

در چهار روز گذشته خرس ها به خوبی از مقاومت ۱۸ دلار دفاع کرده بودند اما بالاخره تسلیم شدند. با شکست این مقاومت، می توان انتظار صعود تا ۱۹.۵۴ و سپس ۲۲ دلار را داشت.اما در صورتی که قیمت به زیر کانال و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴ دلار) نزول کند، می توان گفت که روند صعودی ضعیف شده است. در این شرایط ترا ممکن است تا خط روند نزولی سقوط کند.

تحلیل اکسی اینفینیتی (AXS)

توکن اکسی اینفینیتی در هفته های اخیر روند صعودی قدرتمندی داشته است. این توکن در سیر صعودی خود موفق شد به رکورد ۷۷.۴۸ دلار در ۱۱ آگوست برسد. دم بلند کندل استیک نشان می دهند که تریدرها تصمیم به برداشت سود کرده اند.

نمودار اکسی اینفینیتی

حالا با فروش توسط تریدرها، AXS تا محدوده حمایت مستقیم خود یعنی سطح ۶۳ دلار نزول کرده است. اگر این حمایت شکسته شود، AXS شاید تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۱ دلار) سقوط کند. شکست این حمایت، منجر به اصلاح عمیق تری خواهد شد. انتظار می رود در این نزول، گاوها با افزایش خرید کاهش قیمت را جبران کرده و روند صعودی را ادامه بدهند. اگر قیمت از ۷۷.۴۸ دلار عبور کند، می توان انتظار پیش روی AXS را تا ۹۱ دلار و سپس مقاومت روانی ۱۰۰ دلار داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx