تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1190 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

بیت کوین و آلت کوین ها شاهد افزایش قیمت از سطوح حمایتی خود بودند که نشان دهنده افزایش خرید توسط تریدرها است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

وجود مقاومت روانی ۵۰۰۰۰ دلار ممکن است باعث برداشت سود در ۲۳ آگوست شده باشد. این مسئله باعث نزول بیت کوین به خط حمایت الگوی وج صعودی شد. با این حال، خرس ها موفق به استفاده از این فرصت و پایین کشیدن قیمت به زیر میانگین های متحرک نشدند.

نمودار بیت کوین

حالا بیت کوین دوباره در وج قرار گرفته است. اگر قیمت حفظ شود، می توان انتظار افزایش تدریجی قیمت را به محدوده مقاومتی ۵۰,۰۰۰ – ۵۰,۵۰۰ دلار داشت. اگر قیمت بالای این محدوده بسته شود، روند صعودی ممکن است ادامه یابد. در این شرایط، بیت کوین ممکن است تا خط مقاومت وج صعود کند. انتظار میرود در این سطح گاوها با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند.

بسته شدن قیمت بالای وج بیانگر قدرت و تداوم خرید خواهد بود. در این حالت مسیر برای صعود به ۶۰۰۰۰ دلار هموار خواهد شد. شاخص RSI به زیر الگوی مثلث متقارن نزول کرده است که بیانگر برتری جزئی خرس ها است. برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک ساده نزول کند، می توان انتظار سقوط بیت کوین را تا ۴۲,۴۵۱ دلار داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در چند روز گذشته در محدوده ۳۰۰۰ – ۳,۳۳۵ دلار در نوسان بوده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰۹۷ دلار) مسطح شده و شاخص RSI کمی بالاتر از نقطه میانی قرار گرفته است. این موضوع بیانگر توازن بین عرضه و تقاضا است.

نمودار اتریوم

در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای سطح ۳,۳۳۵ دلار هستند. درصورت موفقیت، روند صعودی ممکن است تا ۳۶۷۰ و سپس ۴۰۰۰ دلار ادامه داشته باشد. اما برعکس، بسته شدن قیمت در زیر سطح ۳۰۰۰ دلار، بیانگر تسلط خرس ها بر گاوها خواهد بود در این شرایط می توان انتظار سقوط به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲,۳۶۶ دلار) را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

همانطور که در کاردانو نیز مشاهده شد، معمولا قیمت دوباره به سطح شکست نزول پیدا می کند. کاردانو در ۲۳ آگوست از ۲.۹۷ دلار به سطح شکست ۲.۴۷ دلار در ۲۶ آگوست نزول کرد.

نمودار کاردانو

قیمت دوباره از ۲.۴۷ دلار افزایش یافته است. حالا گاوها برای عبور از مقاومت ۲.۹۷ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، می توان انتظار صعود را تا ۳.۵۰ دلار داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۲۹ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد، که همگی بیانگر برتری گاوها است. اما نزول قیمت از سطوح فعلی و یا از این مقاومت، بیانگر فروش از سوی تریدرها خواهد بود. در این شرایط، اگر قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شود، می توان انتظار یک اصلاح عمیق را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات موفق به عبور از مقاومت ۲۸.۶۰ دلاری پیش روی خود نشد و به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴.۰۳ دلار) نزول کرد. این صعود قدرتمند بیانگر تجمع گاوها در قیمت های پایین است.

نمودار پولکادات

حالا گاوها برای افزایش قیمت به ۲۸.۶۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر قیمت بالای ۲۸.۶۰ دلار حفظ شود، الگوی کف V کامل خواهد شد. هدف این الگو سطح ۴۶.۸۳ دلار است. اما برعکس، درصورت تضعیف روند صعودی، خرس ها برای نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، می توان انتظار سقوط تا سطح ۱۸ دلار را متصور شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx