تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1289 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا

با جهش بیت کوین و اتریوم بسیاری از آلت کوین ها شاهد رشد چشمگیر در قیمت های خود بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲ سپتامبر، خرس ها با موفقیت از مقاومت ۵۰,۵۰۰ دلار دفاع کردند اما موفق به پایین کشیدن بیت کوین به زیر خط روند نزولی نشدند.

نمودار بیت کوین

اگر قیمت بالای ۵۰,۵۰۰ دلار حفظ شود، بیت کوین می تواند تا ۶۰۰۰۰ دلار صعود کند. انتظار می رود که در این سطح شاهد مقاومت شدید خرس ها باشیم. اما در صورتی که گاوها موفق به عبور از این سطح شوند، می توان شاهد صعود بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۶۴,۸۵۴ دلار بود. اما در صورتی که قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۶,۰۸۳ دلار) نزول کند، احتمال سقوط تا ۴۲۴۵۱ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم موفق شد بعد از عبور از ۳۳۷۷ دلار، حتی تا ۴۰۰۰ دلار پیشروی کند. اگر قیمت بالای این سطح روانی حفظ شود، اتریوم می تواند تا بالاترین سطح خود یعنی ۴۳۷۲ دلار صعود کند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳,۳۴۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر قیمت از ۴۳۷۲ دلار عبور کند، اتریوم می تواند به سمت سطح حیاتی ۵۰۰۰ دلار حرکت کند. انتظار می رود که گاوها با مقاومت شدید خرس ها در محدوده مقاومتی ۴۰۰۰ – ۴۳۷۲ دلار مواجه شوند. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد و به زیر ۳۷۰۰ دلار نزول کند، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ۲ سپتامبر موفق به شکست سطح ۳ دلار شد اما گاوها موفق به حفظ آن نشدند. با اینکه قیمت دوباره به زیر ۲.۹۷ دلار نزول کرد، اما گاوها دوباره در تلاش برای عبور قیمت از ۳ دلار هستند.

نمودار کاردانو

بسته شدن قیمت بالای ۳.۱۰ دلار سیگنالی برای تداوم روند صعودی خواهد بود. در این حالت، کاردانو می تواند تا ۳.۵۰ دلار صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۵۸ دلار) شیب صعودی دارد اما واگرایی منفی شاخص RSI بیانگر ضعیف شدن قدرت حرکتی است. اگر گاوها موفق به عبور از مقاومت پیش روی خود نشوند، کاردانو ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. با شکست این حمایت، احتمال سقوط تا ۲.۴۷ دلار افزایش خواهد یافت.

تحلیل سولانا (SOL)

خرس ها در سطح ۱۳۰ دلار برای توقف روند صعودی سولانا تلاش کردند، اما با مقاومت گاوها رو به رو شدند. گاوها اجازه نزول قیمت به زیر حمایت روانی ۱۰۰ دلار را ندادند.

نمودار سولانا

در ۲ سپتامبر، روند صعودی ادامه یافت و گاوها موفق به ثبت رکورد جدیدی شدند. معمولا چنین صعودهای عمودی شکلی به سختی قابل حفظ هستند و دچار نزول های شدید می شوند. شاخص RSI بالای سطح ۸۸ قرار گرفته که بیانگر طولانی شدن بیش از حد روند صعودی در کوتاه مدت است. اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و یا به زیر ۱۵۰ دلار نزول کند، اولین حمایت زیر پای گاوها سطح ۱۱۵ دلار خواهد بود. شکست این حمایت، ممکن است به سقوط به ۱۰۶ دلار منجر شود. اما در صورتی که روند صعودی ادامه داشته باشد، سولانا می تواند تا ۱۶۶ دلار صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx