تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1159 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا

آلت کوین ها هنوز از خود علائم صعودی نشان می دهند، اما نزول بیت کوین ممکن است مانع صعود شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته بیت کوین بین دو میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۴,۹۳۴ دلار) و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷,۷۷۴ دلار) در نوسان بوده است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

به نظر نمی رسد که این وضعیت مدت زمان زیادی ادامه داشته باشد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول کند، بیت کوین ممکن است تا حمایت ۴۲۴۵۱ دلار نزول کند.

اما اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، می توان انتظار صعود تا مقاومت ۵۰۵۰۰ – ۵۲۹۰۰ دلار را داشت. عبور و بسته شدن قیمت از این سطح می تواند باعث تداوم روند صعودی شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

با اینکه در سه روز گذشته گاوها موفق به دفاع از سطح ۳۳۷۷ دلار شدند، اما در حفظ میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳,۴۶۴ دلار) شکست خوردند. این موضوع نشان دهنده فروش توسط خرس ها در سطوح قیمتی بالا است.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

خرس ها قیمت را در ۱۰ سپتامبر به زیر ۳۳۷۷ دلار کاهش دهند. با این کار امکان نزول به حمایت بحرانی ۳۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی به خود گرفته و شاخص RSI به زیر ۴۸ نزول کرده است. این موضوع نشان دهنده برتری خرس ها است.

اگر قیمت از ۳۰۰۰ دلار افزایش یابد، اتریوم در چند روز آتی در بازه فشرده ای در نوسان خواهد بود. برای آغاز صعود به ۴۰۰۰ دلار، گاوها باید قیمت را به بالای ۳۵۶۷ دلار افزایش بدهند.

تحلیل کاردانو (ADA)

دم بلند کندل استیک ۸ سپتامبر نشان دهنده حجم بالای خرید در سطوح قیمتی پایین است. گاوها به خوبی از حمایت ۲.۴۷ دلار در دو روز گذشته دفاع کردند اما موفق به افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۵۹ دلار) نشدند.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

این موضوع باعث افزایش حجم فروش شد و قیمت به زیر ۲.۴۷ دلار نزول کرد. حالا می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲.۰۸ دلار) را داشت.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI به زیر ۴۶ نزول کرده است. این موضوع نشان دهنده برتری خرس ها است.

اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، دیدگاه نزولی فوق باطل خواهد شد. در این شرایط، کاردانو به سمت محدوده مقاومتی ۲.۹۷ – ۳.۱۰ دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل سولانا (SOL)

سولانا در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد. گاوها در ۹ سپتامبر موفق به عبور از مقاومت روانی ۲۰۰ دلار شدند. اما دم بلند کندل استیک بیانگر برداشت سود در سطوح بالا است.

نمودار سولانا

نمودار سولانا

اولین حمایت پیش روی سولانا حمایت ۱۵۸.۷ دلار است. افزایش دوباره قیمت از این سطح بیانگر خرید توسط گاوها به هنگام نزول قیمت خواهد بود.

در این شرایط، گاوها برای تداوم روند صعودی با افزایش قیمت به بالای ۲۱۶ دلار تلاش خواهند کرد. میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت به زیر خط روند کاهش یابد، سولانا ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۱ دلار) سقوط کند.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx