تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1184 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

خریداران به خرید بیت کوین و آلت کوین ها همچنان ادامه می دهند. این موضوع بیانگر تقاضای بالا در قیمت های پایین و تشکیل شدن یک روند صعودی است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

دم بلند کندل استیک ۱۳ سپتامبر نشان می دهد که گاوها حجم خرید را با کاهش یافتن قیمت به حمایت بحرانی ۴۲۴۵۱ دلار افزایش دادند. افزایش میزان خریدها، دوباره قیمت بیت کوین را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷۱۹۵ دلار) افزایش داد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

اگر قیمت بالای این میانگین حفظ شود، بیت کوین می تواند تا محدوده مقاومتی ۵۰۵۰۰ – ۵۲۹۰۰ دلار صعود کند.

شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده که بیانگر برتری نسبی گاوها است.

با این حال، خرس ها به این راحتی تسلیم نخواهند شد. انتظار می رود که با مقاومت شدید آنها در این بازه روبه رو شویم. اگر بیت کوین از این مقاومت نزول کند، روزهای آتی در نوسان خواهد بود. نزول به زیر ۴۲۴۵۱ دلار دوباره شرایط را به نفع خرس ها تغییر خواهد داد.

تحلیل اتریوم (ETH)

دم بلند کندل استیک ۱۳ سپتامبر نشان می دهد که گاوها با قدرت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۱۸۹ دلار) دفاع کردند. گاوها در ۱۵ سپتامبر قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۳۰ دلار) افزایش دادند. اما انتظار می رود که آنها با مقاومت خرس ها در سطح ۳۵۶۷ دلار رو به رو شوند.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

اگر گاوها از این مانع عبور کنند، می توان انتظار صعود تا ۴۰۰۰ دلار را داشت. اما اگر قیمت از ۳۵۶۷ دلار کاهش یابد، می توان انتظار سقوط اتریوم را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه داشت.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به نقطه میانی صعود کرده است. این موضوع نشان دهنده تلاش گاوها برای باز پس گرفتن قدرت است. برای قدرت گرفتن، خرس ها نیازمند کاهش قیمت به زیر حمایت بحرانی ۳۰۰۰ هستند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۱۳ سپتامبر، کاردانو به زیر ۲.۴۷ دلار نزول کرد. اما خرس ها در پایین کشیدن قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲.۲۱ دلار) موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد میزان فروش در سطوح پایین کم می شود.

نمودار کاردانو

نمودار کاردانو

گاوها در حال حاضر در تلاش برای عبور از مانع میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۵۵ دلار) هستند. درصورت موفقیت، کاردانو می تواند تا محدوده مقاومتی ۲.۹۷ – ۳.۱۰ دلار صعود کند.

اما برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور نکند، خرس ها بار دیگر برای نزول قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تلاش خواهند کرد. بسته شدن قیمت زیر این میانگین، روند حرکتی را تغییر خواهد داد.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات به روند صعودی خود ادامه داده است اما گاوها موفق به عبور از مانع خط مقاومت نشده اند. شاخص RSI از خط روند نزولی کاهش یافته و واگرایی منفی همچنان تغییری نکرده است.

نمودار پولکادات

نمودار پولکادات

اگر قیمت بالای خط مقاومت بسته شود، روند صعودی قدرت خواهد گرفت. در این حالت می توان انتظار صعود تا ۴۱.۴۰ دلار و سپس ۴۹.۷۸ دلار را داشت.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد، پولکادات ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱.۴۵ دلار) سقوط کند. شکست این حمایت اولین نشانه از قدرت گرفتن خرس ها خواهد بود.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx