تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین با آماده شدن بیت کوین برای عبور از بازه 50 هزار دلاری، آلت کوین ها نیز ادامه صعود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در 1 مارس، بیت کوین بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (48123 دلار) بسته […]

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین

با آماده شدن بیت کوین برای عبور از بازه 50 هزار دلاری، آلت کوین ها نیز ادامه صعود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در 1 مارس، بیت کوین بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (48123 دلار) بسته شد. روز بعد خرس ها برای کاهش قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه تلاش کردند اما موفق به انجام این کار نشدند. این مسئله نشان دهنده خرید گاوها در سطوح قیمتی پایین است.

نمودار بیت کوین

امروز گاوها موفق شدند قیمت بیت کوین را به بالای بازه مقاومتی 52040 دلاری پیش رو افزایش بدهند. اما در طرف مقابل خرس ها نیز تسلیم نشده و در حال فروش در رالی ها هستند. درصورت نزول بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه،‌ این ارز ممکن است تا 41959 دلار افت کند. در این صورت در روزهای آتی بیت کوین بین این دو بازه قرار خواهد گرفت. اما شکست میانگین متحرک ساده 50 روزه (41921 دلار) بیانگر تغییر روند حرکتی بیت کوین خواهد بود. اما در صورت عبور قیمت از 52040 دلار، بیت کوین می تواند تا 58341 دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم تا به اینجا بالای میانگین های متحرک قرار گرفته و گاوها در حال تلاش برای تداوم روند صعودی هستند. از طرفی دیگر، خرس ها نیز بیکار ننشسته و در تلاش برای کند کردن روند صعودی هستند.

نمودار اتریوم

نزول اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه،‌ بیانگر تغییر دیدگاه تریدرها از خرید به هنگام کاهش قیمت به فروش در رالی ها خواهد بود. درصورتی که اتریوم به زیر 1289 دلار نزول کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت. در این صورت می توان انتظار سقوط اتریوم را تا سطح 1026 دلار داشت. اما در صورت حفظ قیمت بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه، این ارز می تواند تا 1708 و سپس 2000 دلار صعود کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در 5 روز گذشته وضعیت پولکادات سبز بوده است. این مسئله نشان می دهد که گاوها به خرید در سطوح بالا ادامه می دهند. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر برتری گاوها هستند.

نمودار پولکادات

حالا امکان صعود پولکادات تا 42.28 دلار وجود دارد. در صورت عبور از این سطح، می توان انتظار صعود تا سطح روانی 50 دلاری را داشت. اما در صورت نزول به زیر مقاومت پیش رو، پولکادات ممکن است تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه ( 32.27 دلار) اصلاح بشود. بسته شدن قیمت زیر 30 دلار، روند را به کلی تغییر خواهد داد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین امروز موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (186 دلار) شد که نشان دهنده تلاش گاوها برای بازگشت است. درصورت حفظ این روند، لایت کوین می تواند تا 205 و سپس 240 دلار صعود کند.

نمودار لایت کوین

با این وجود میانگین متحرک نمایی 20 روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهد این ارز در بازه خاصی در نوسان خواهد بود. درصورت نزول به زیر 205 دلار، احتمال سقوط تا 160 دلار وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx