تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، سولانا، اتریوم کلاسیک و آوه

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، سولانا، اتریوم کلاسیک و آوه
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1400 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، سولانا، اتریوم کلاسیک و آوه

در حالی که بیت کوین در بازه فشرده ای ترید می شود، برخی از آلت کوین ها در تلاش برای ثبت رکورد جدیدی هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۳۰ آوریل بیت کوین از میانگین های متحرک عبور کرد اما گاوها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. الگوی کندل استیک دوجی در ۱ می و نزول امروز به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۸۳۳ دلار) نشان می دهد که خرس ها در حال فروش در سطوح بالا هستند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که خرس ها دوباره موفق به کاهش قیمت شوند و بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۷۲۳ دلار) نزول کند،‌ این ارز ممکن است تا ۵۲۳۲۳ و سپس ۵۰۴۶۰ دلار نزول کند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک محدوده میانی قرار دارد که بیانگر تعادل قدرت بین گاوها و خرس ها است. این موضوع ممکن است بیت کوین را در بازه فشرده ای در روزهای آتی نگه دارد. اما در صورت عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و صعود از ۵۸۴۶۹ دلار، بیت کوین ممکن است تا ۶۱۸۲۵ دلار صعود کند. انتظار میرود در این بازه گاوها با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند.

تحلیل سولانا (SOL)

سولانا در ۱ می از مقاومت ۴۸.۶۴ دلار صعود کرد و امروز رکورد جدید ۴۹.۹۹ دلار را ثبت کرد. اما بازه ۵۰ دلاری، به عنوان یک سطح روانی و مقاومت پیش روی گاوها، باعث نزول SOL به بازه ۴۸ دلاری شد.

نمودار سولانا

درصورت حفظ قیمت SOL زیر بازه ۴۸ دلار، این آلت کوین ممکن است تا ۴۰.۵۱ دلار نزول کند. صعود مجدد قدرتمند از این سطح نشان دهنده خرید گاوها خواهد بود. در این شرایط SOL بار دیگر برای عبور از مقاومت ۵۰ دلاری تلاش خواهد کرد. درصورت موفقیت، روند صعودی جدیدی آغاز خواهد شد و SOL ممکن است تا ۵۶.۷۷ و سپس ۶۸.۰۵ دلار صعود کند. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی است. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸ دلار)، سولانا ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۶ دلار) سقوط کند.

تحلیل اتریوم کلاسیک (ETC)

در حال حاضر خرس ها در تلاش برای کند کردن روند عبور ETC از بازه مقاومت ۳۸ – ۴۱.۶۱ دلار هستند. هرچند که وضعیت نمودار حاکی از خرید گاوها به هنگام کاهش قیمت است.

نمودار اتریوم کلاسیک

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۷۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. درصورت عبور قیمت از مقاومت پیش رو، می توان انتظار صعود تا ۵۳.۲۱ دلار را داشت. اما درصورت نزول قیمت از این مقاومت، خرسها برای پایین کشیدن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت، این رمزارز ممکن است تا ۲۲.۲۰ دلار سقوط کند.

تحلیل آوه (AAVE)

آوه از مقاومت ۴۸۹ دلاری امروز عبور کرد. اما گاوها در حفظ قیمت موفق نبودند و این آلت کوین دوباره به بازه ۴۸۰ – ۲۸۰ دلار نزول کرد.

نمودار آوه

در این شرایط نزولی، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱۵ دلار) نزول می کرد، امکان سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۸۳ دلار) وجود داشت. اما حالا با عبور مجدد قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، می توان انتظار صعود تا ۵۸۱ و سپس ۶۹۸ دلار را داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx