تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ویچین، سولانا و کوزاما

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ویچین، سولانا و کوزاما
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1372 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ویچین، سولانا و کوزاما

در حالی که به نظر می رسد بیت کوین خود را برای حرکت به سمت کانال ۶۰ هزار دلاری آماده می کند، برخی از آلت کوین ها در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در حال حاضر بیت کوین در فاز اصلاح قرار دارد و در کانال نزولی معامله می شود. بازگشت قدرتمند بیت کوین از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۲۰۰۰ دلار) نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین در حال خرید هستند.

نمودار بیت کوین

ممکن است خرس ها نزدیک خط مقاومت کانال، مقاومت شدیدی را نشان بدهند. اما درصورتی که گاوها از این مقاومت عبور کنند، بیت کوین می تواند تا محدوده مقاومتی ۶۰۰۰۰ – ۶۱۸۲۵ دلار صعود کند. عبور از این محدوده می تواند باعث صعود بیت کوین تا ۷۱۱۱۲ دلار بشود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۴۸۲۰ دلار) شیب صعودی به خود گرفته و شاخص RSI همچنان در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر تلاش گاوها برای قدرت نمایی در برابر خرس ها است. اما در صورت نزول به زیر خط مقاومت کانال, بیت کوین ممکن است تا زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول کند. در این صورت، می توان انتظار سقوط بیت کوین را تا ۴۳۰۰۶.۷ دلار داشت.

تحلیل ویچین (VET)

ویچین در روند صعودی قدرتمندی قرار گرفته است. این آلت کوین در ۲۵ مارس موفق شد قیمت خود را از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۷۸ دلار) افزایش بدهد. این موضوع نشان می دهد که همچنان دیدگاه بازار مثبت است و گاوها به کاهش قیمت ها به عنوان فرصتی برای خرید نگاه می کنند.

نمودار ویچین

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی ویچین است. در حال حاضر خرس ها در تلاش برای دفاع از مقاومت ۰.۰۹۸ دلاری هستند. با این وجود گاوها اجازه تثبیت قدرت را به خرس ها نداده اند. درصورتی که آنها موفق به عبور از این مقاومت بشوند، این آلت کوین می تواند تا ۰.۱۳۶ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت از سطوح فعلی و یا مقاومت فوق و یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، ویچین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۰۵۹ دلار) نزول کند.

تحلیل سولانا (SOL)

سولانا یک الگوی مثلث نزولی را تشکیل داده بود که می توانست منجر به نزول این ارز به زیر ۱۱.۹۰ دلار بشود. اما گاوها با افزایش حجم خریدها و افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی مانع از کامل شدن این الگو شدند.

نمودار سولانا

اجرا نشدن یک الگوی نزولی می تواند نشانه مثبتی باشد. تداوم خریدها توسط گاوها باعث شد این ارز امروز به بالاترین سطح خود صعود کند. اگر گاوها قیمت را بالای سطح ۱۸.۲۰ دلار حفظ کنند، سولانا ممکن است تا ۲۴.۸۴ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت از سطوح فعلی، امکان سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴.۶۰ دلار) وجود دارد.

تحلیل کوزاما (KSM)

کوزاما در روند صعودی قدرتمندی قرار گرفته است. نزول اخیر به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۱ دلار) در تاریخ ۲۵ مارس با خرید گاوها جبران شد. این موضوع نشان می دهد که تقاضای خوبی برای این آلت کوین وجود دارد، چون تریدرها انتظار تداوم رالی کوزاما را دارند.

نمودار کوزاما

نمودار کوزاما

این ارز در ۲۷ مارس موفق شد به بالاترین سطح خود صعود کند، اما خرس ها اجازه صعود بیشتر را نداده اند. درصورت افزایش قیمت از سطح ۵۰۵.۳۳ دلار، می توان انتظار تداوم صعود تا ۵۸۳ دلار را داشت.

کوزاما از ۱۴ ژانویه تا به امروز قیمت خود را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کرده است. بنابراین حفظ این سطح بسیار مهم خواهد بود و شکست آن به معنی ضعیف شدن قدرت روند حرکتی این ارز خواهد بود

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx