تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، یونی سواپ، تتا و ویچین

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1373 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، یونی سواپ، تتا و ویچین

یک الگوی تکنیکال صعودی حاکی از صعود دوباره بیت کوین تا بالاترین سطح خود است و همین موضوع ممکن است باعث رشد برخی از آلت کوین ها بشود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۵ و ۶ مارس، بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸۴۸۴ دلار) نزول کرد، اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که حجم خرید در سطوح پایین بالا بوده است.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI شیب صعودی به خود گرفته و بالای ۵۸ قرار دارد که حاکی از تلاش گاوها برای صعود است. درصورت عبور بیت کوین از بازه مقاومتی ۵۲,۰۴۰ دلاری پیش روی خود، این ارز ممکن است به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۵۸۳۴۱ دلار صعود کند. درصورت عبور از این سطح،‌ می توان انتظار صعود تا ۷۲,۱۱۲ دلار را داشت. اما در صورت نزول قیمت به زیر سطح ۴۶,۳۱۳ دلاری، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۲,۸۶۱ دلار) نزول کند. اگر این سطح حمایتی شکسته شود، می توان انتظار سقوط بیت کوین را تا ۴۱۹۵۹ دلار داشت.

تحلیل یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ به مدت سه روز در بازه ۲۹ دلاری قرار گرفته بود، اما امروز موفق شد این مقاومت را بشکند. اگر قیمت بالای ۲۹ دلار حفظ شود، می توان انتظار تداوم صعود را داشت.

نمودار یونی سواپ

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. درصورت عبور از ۳۳ دلار، یونی سواپ ممکن است تا ۳۸ و سپس ۴۶ دلار صعود کند. اما درصورتی که قیمت از سطوح فعلی کاهش پیدا کند و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵.۳۱ دلار)‌ نزول کند، این آلت کوین ممکن است تا ۲۲ دلار و تا سپس میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۹.۷۸ دلار) سقوط کند.

تحلیل تتا (THETA)

تتا در روند صعودی قدرتمندی قرار گرفته است. اگرچه این ارز در ۷ مارس شاهد نزول بود اما دم بلند کندل استیک در ۸ مارس حاکی از خرید در سطوح پایین است. در روندهای صعودی قدرتمند، اصلاح معمولا به مدت یک تا سه روز طول می کشد، و سپس روند صعودی ادامه می یابد.

نمودار تتا

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار گرفته که حاکی از برتری گاوها است. درصورت عبور قیمت از ۴.۷۲ دلار، روند صعودی ممکن است تا ۵.۷۳ دلار پیش برود. اما درصورت نزول از بازه مقاومتی ۴.۷۲ دلاری پیش رو، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳.۵۸ دلار)‌ نزول کند. در صورت تداوم صعود از این بازه، می توان گفت که روند صعودی همچنان قدرت خود را از دست نداده است. اگر در این روند نزولی، تتا به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲.۸۲ دلار) وجود دارد. چنین اتفاقی حاکی از ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود.

تحلیل ویچین (VET)

در حال حاضر ویچین در بازه ۰.۰۳۴ – ۰.۰۶۰ دلاری قفل شده است. ویچین موفق شد تا سطح مقاومتی این بازه صعود کند،‌ اما همانطور که از دم بلند کندل استیک پیداست، در بازه ۰.۰۶۰ دلار، تریدرها دست به فروش زده اند.

نمودار ویچین

با این وجود میانگین های متحرک شیب صعودی به خود گرفته و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گفته که نشان می دهد این ارز مسیر همواری برای صعود دارد. درصورت عبور از ۰.۰۶۰ دلار، می توان انتظار صعود تا ۰.۰۸۷ دلار و سپس ۰.۱۰ دلار را داشت. اما درصورت نزول ویچین از سطوح قیمتی فعلی خود، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۴۷ دلار) سقوط کند. افزایش قیمت از این سطح حمایتی بیانگر حفظ قدرت روند صعودی خواهد بود، اما در صورت نزول به زیر این سطح، ویچین در روزهای آتی در بازه خاصی قرار خواهد گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx