تحلیل ارزهای دیجیتال‌ تزوس، بیسیک اتنشن توکن و زدکش

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ تزوس، بیسیک اتنشن توکن و زدکش
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1358 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ تزوس، بیسیک اتنشن توکن و زدکش

به لطف ریکاوری بیت کوین و تلاشش برای صعود به کانال ۶۰ هزار دلاری، بسیاری از آلت کوین ها شاهد رشد بودند. با این حال برخی از رمزارزها مانند تزوس، بیسیک اتنشن توکن و زدکش دچار اصلاح بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل تزوس (XTZ)

تزوس اخیرا هفته های خوبی را سپری کرده و به تازگی رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد. در ماه مارس این آلت کوین شاهد نوسانات بسیاری بود. در دو روز گذشته نیز نوسانات زیاد بوده است. این ارز در حالی که موفق شد از بازار نزولی ۲۵ مارس قیمت خود را افزایش بدهد، با کاهشی ۶ درصدی مواجه شد.

نمودار تزوس

شاخص MACD زیر خط سیگنال در نمودار قرار گرفته است. روند حرکتی اخیر این ارز مخالف روند صعودی این ارز در چند روز گذشته بوده است.

تحلیل بیسیک اتنشن توکن (BAT)

بیسیک اتنشن توکن، توکن بومی مروگر بریو (Brave) در پایان روند اصلاحی خود با رشد کوچکی همراه شد. این ارز زمانی که با رشدی ۹.۵ درصدی موفق به صعود شد با اصلاح رو به رو شد.

نمودار بیسیک اتنشن توکن

شاخص Bollinger Bands بیانگر نوسانات احتمالی این رمزارز است. از طرفی، شاخص نوسانگر عالی حاکی از نزولی شدن روند این ارز است. در کل می توان گفت روند حرکتی فعلی این آلت کوین ادامه ای از الگوی مثلث نزولی چند روز گذشته بوده است.

تحلیل زدکش (ZEC)

زدکش که یکی از برجسته ترین پرایوسی کوین های بازار محسوب می شود، موفق شد با صعودی ۳۰ درصدی در کمتر از ۵ روز تمام زیان های گذشته خود را جبران کند.

نمودار زدکش

در زمان نگارش این مطلب، روند صعودی این ارز تضعیف شده است. با این وجود، حجم معاملات این ارز در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیری بوده که ممکن است حاکی از افزایش فعالیت در کوتاه مدت باشد. شاخص RSI نیز در محدوده اشباع خرید دارد و شاخص جریان پول چایکین نیز بالای ۰.۲۰ قرار دارد که بیانگر قدرت جریان ورودی سرمایه است.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx