تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین خرس ها در تلاش برای متوقف کردن روند صعودی بیت کوین هستند ولی با مقاومت گاوها رو به رو شده اند. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در 1 اکتبر بیت کوین از میانگین متحرک ساده 50 روزه (46,633 دلار) عبور کرد. اما خرس […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

خرس ها در تلاش برای متوقف کردن روند صعودی بیت کوین هستند ولی با مقاومت گاوها رو به رو شده اند. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در 1 اکتبر بیت کوین از میانگین متحرک ساده 50 روزه (46,633 دلار) عبور کرد. اما خرس ها برای پایین کشیدن قیمت بسیار تلاش کرده اند.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

علیرغم نزول اخیر، نکته مثبت این است که قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه نزول نکرد. در طرف مقابل، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (45,141 دلار) مثبت شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده برتری گاوها است.

درصورتی که روند صعودی ادامه داشته باشد، می توان انتظار صعود تا 52,920 دلار را داشت. انتظار می رود که در این سطح گاوها با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شوند. اما اگر گاوها از این مقاومت عبور کنند،‌ بیت کوین می تواند تا 60000 دلار صعود کند.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر بیت کوین از سطوح فعلی نزول کند و زیر میانگین های متحرک قرار گیرد،‌ ممکن است تا 40,000 دلار سقوط کند.

همراه ما باشید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx