روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr)

روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1045 نفر

روش‌های درآمدزایی با استفاده از پروتکل انکر (Ankr)

نقشه راه

در قسمت اول به بررسی مقدماتی در رابطه با پروژه انکر پرداخته شده است و همچنین در رابطه با ویژگی‌هایی که باعث شده این شبکه خاص به نظر برسد ارائه شده است. در قسمت دوم به مکانیسم و روش کار انکر پرداخته شده است. در قسمت آخر نیز روش خرید انکر و چگونگی کسب درآمد با استفاده از روش استیک کردن را به تفسیر توضیح می‌دهیم.

توضیح اجمالی

انکر (Ankr) یک ارائه دهنده ابزارهای زیرساخت وب ۳.۰ است که به کاربران کمک می کند تا به سادگی با چندین بلاک چین تعامل داشته باشند. شما می توانید گره های اختصاصی RPC را در یک مکان و بدون دانش فنی به اشتراک بگذارید، اعتبار سنجی و راه اندازی کنید. Ankr همچنین نقاط پایانی API و راه حل های سفارشی را برای نیازهای سازمانی ارائه می دهد؛ توکن این پروژه، ANKR، می‌تواند برای پرداخت هزینه‌های میزبانی استفاده شود و در مکانیسم حاکمیت انکر مشارکت داشته باشد. می توانید ANKR را در بایننس با کارت اعتباری یا نقدی و در این صرافی خریداری کنید.

فرصت های بین زنجیره ای و چند زنجیره ای به شدت در بین سرمایه گذاران و کاربران محبوب شده اند. فعالیت بین زنجیره‌ای که قبلاً پیچیده بود، اکنون با اکوسیستم وب ۳.۰ در حال توسعه بسیار آسان‌تر شده است. Ankr بخشی از این جهان رو به رشد است و برای کاربرانی ساخته شده است که می خواهند تجربه ای ساده در تعامل با چندین بلاک چین داشته باشند. چه توسعه دهنده یا سرمایه گذار باشید، پلتفرم چیزی برای شما در نظر گرفته است.

انکر (Ankr) چیست؟

انکر (Ankr) در سال ۲۰۱۷ توسط چندلر سانگ و رایان فانگ تأسیس شد و در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. این مجموعه ابزارهای Web3 (AKA Web 3.0) را ارائه می‌کند که به توسعه‌دهندگان، اعتبارسنجی‌ها و سهامداران کمک می‌کند تا به زیرساخت‌های زنجیره‌های بلاک چندگانه در یک پلتفرم دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، این پروژه اجرا و نگهداری یک گره اعتبار سنجی را در چندین شبکه با مکانیسم اثبات سهام را ساده می کند.

کاربرانی که می‌خواهند در بلاک چین‌های مختلف سهام داشته باشند یا اعتبارسنج شوند، می‌توانند از Ankr برای مدیریت فرآیند استفاده کنند. با Ankr، نیازی به سخت افزار گران قیمت یا زمان راه اندازی طولانی وجود ندارد. انکر همچنین به عنوان بخشی از سرویس محاسبات ابری توزیع شده خود، استقرار گره های ساده شده را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد؛ انکر در حال حاضر از سهامداری در پالیگان (MATIC)، اتریوم (ETH)، شبکه هوشمند بی ان بی (BNB)، آوالانچ (AVAX)، پولکادات (DOT) و کوزاما (KSM) پشتیبانی می کند.

همچنین می‌توانید از توکن ANKR برای اجرای گره‌های اتریوم ۲.۰ با پرداخت هزینه ماهانه برای تجربه اعتبارسنجی ساده استفاده کنید. در صورت ورود کاربر به Micropool، حداقل مقدار لازم برای پیوستن وجود ندارد، و همین امر باعث شده تا حداقل مقدار یعنی ۳۲ واحد ETH برای اجرای یک اعتبارسنجی کاهش یابد. همانطور که می بینید، هنگام مشاهده خدمات انکر چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

سهامداری نقدینگی (Liquid Staking)

یکی از مشکلات رایج DeFi (مالی غیرمتمرکز) از دست دادن نقدینگی هنگام سهام دادن وجوه است. جدا از ارائه سهامداری در چندین زنجیره، Ankr همچنین توکن های پاداش دهنده ای ارائه می دهد که نشان دهنده وجوه سهام شما است. بنابراین می توانید از آنها برای استیکینگ بیشتر، فروش یا سرمایه گذاری در صورت تمایل استفاده کنید. این مکانیسم به خارج کردن ارزش سرمایه گذاری های شما از حالت قفل شده کمک می کند؛ برای شروع با استیکینگ یا همان سهامداری، باید کیف پول خود را به این پلتفرم متصل کنید. از آنجایی که می توانید چندین ارز دیجیتال را از طریق انکر استیک کنید، از طیف وسیعی از کیف پول ها پشتیبانی می کند. بیایید به عنوان مثال به ETH نگاه کنیم. پس از انجام فرآیند استیکینگ (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت)، در ازای آن aETHc را دریافت خواهید کرد.

از آنجایی که اتریوم شما در آماده‌سازی برای اتریوم ۲.۰ قفل شده است، aETHc راهی برای دسترسی به دارایی‌های استیک شده شما فراهم می‌کند. در ابتدا، aETHc 1:1 با مقدار ETH استیک شده بود، و همین امر باعث می‌شد قیمت aETHc در طول زمان از ارزش ETH بالاتر رود. زیرا aETHc نه تنها نشان‌دهنده توکن‌های استیک شده بلکه نشان دهنده سودی است که به شما تعلق می‌گیرد. متاسفانه تمام توکن‌هایی که توسط Ankr پشتیبانی می‌شوند، یک نسخه نقدی را ارائه نمی‌دهد، اما خوشبختانه اکثر آنها این کار را می‌کنند.

خدمات زیرساخت گره

راه اندازی یک گره بلاک چین به دانش فنی، زمان و تلاش نیاز دارد. هرکسی مهارت مدیریت استقرار گره را ندارد. اگر به یک گره اختصاصی RPC (تماس رویه از راه دور) نیاز دارید، انکر می تواند با پرداخت هزینه ای برای شما ایجاد کند.

یک گره اختصاصی RPC به این معنی است که شما یا پروژه شما می‌تواند با بلاک چین بدون مبارزه برای ترافیک با سایر کاربران تعامل داشته باشد. انکر همچنین این گره را مدیریت می کند تا مطمئن شود که به طور موثر اجرا می شود. برای اجاره یک گره RPC اختصاصی، کاربران هزینه ماهانه را به صورت ANKR، می پردازند.

APIهای پریمیوم

توسعه دهندگانی که قراردادهای هوشمند و DApp ها را در یک بلاک چین استفاده می‌کنند باید با API خاص آن (رابط برنامه نویسی برنامه) کار کنند که معمولاً نیازمند اجرای گره خود و صرف ساعت ها برای همگام سازی آن با وضعیت فعلی بلاک چین است.

با استفاده از نقطه پایانی API در Ankr، بدون اینکه خودتان کار راه اندازی را انجام دهید، به کل داده های زنجیره دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب، API تمام اطلاعات مورد نیاز برای اجرای موفقیت آمیز را به DApp شما ارائه می دهد. به عنوان یک مزیت اضافی، کاربران به طیف گسترده ای از APIها در مجموعه مشابه انکر دسترسی دارند. استفاده از این APIها بسته به سطح دسترسی شما می تواند تا ۲۵۰ دلار در ماه هزینه داشته باشد.

مشارکت پروژه‌ای

Ankr یک مدل Web 3.0  به عنوان یک سرویس خدماتی زیر ساختی برای مشاغلی که به راه حل های منعطف و سفارشی نیاز دارند ارائه می دهد. شرکت‌هایی که با بلاک چین‌های متعدد سروکار دارند، می‌توانند از سرویس‌های API و RPC  که از طریق یک پلتفرم نظارت قابل دسترسی هستند استفاده کنند. از آنجایی که نیازهای تجاری معمولاً با نیازهای پروژه های کوچکتر، برنامه های کاربردی و کاربران متفاوت است، این راه حل سازمانی به طور خاص به موارد استفاده تجاری پاسخ می دهد.

از کجا می توانم ANKR بخرم؟

برای خرید رمزارز انکر با نماد ANKR می‌توانید از صرافی ارزینجا استفاده کنید. بدین صورت که وارد حساب کاربری خود می‌شوید، حساب خود را شارژ می‌کنید، و در بخش بالا سمت چپ سایت بر روی سفارش جدید کلیک می‌نمایید.

در مرحله بعد ارز ANKR را در بخش نوع ارز انتخاب کنید، و مقداری که قصد خرید آن را دارید را یا به صورت واحد ارز مورد نظر در مقدار به عدد یا به صورت مقدار بر حسب تومان وارد کنید.

لازم به ذکر است که این توکن در صرافی ارزینجا بر روی شبکه‌های BEP20، BEP2 و ERC20 قرار دارد. برای انتقال آن لازم است شبکه انتقال انکر را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مقداری که قصد خرید آن را دارید، آدرس کیف پول خود را وارد کنید تا به محض خریداری این توکن، به کیف پول شما واریز شود.

چگونه می‌توانم آنکر را استیک کنم؟

یکی از ویژگی های کلیدی Ankr، استیک کردن ساده در چندین زنجیره در یک مشتری است. برای انجام این کار، مراحل ساده است.

  1. ابتدا به وب‌سایت Ankr StakeFi بروید و ارز دیجیتالی را که می‌خواهید در آن به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. در اینجا، ما BNB را انتخاب کرده‌ایم، بنابراین باید روی [Start staking] کلیک کنیم. توجه داشته باشید که استیک کردن BNB در Binance Beacon Chain شما را ملزم به استفاده از کیف پول زنجیره ای بایننس می کند.

  1. اکنون، روی دکمه بزرگ [Grant Access] کلیک کنید.

  1. حساب کاربری خود را انتخاب کنید

  1. اکنون می‌توانید مبلغی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید (استیک کنید)، انتخاب کنید. مطمئن شوید که BNB کافی برای پرداخت هزینه های تراکنش خود دارید و به یاد داشته باشید که اگر می خواهید سهام خود را حذف کنید دوباره به Ankr بازگردید.

خلاصه

مهم نیست که چه نوع کاربر بلاک چین هستید، احتمالاً یک سرویس Ankr وجود خواهد داشت که شما به آن علاقه مند هستید. بسیاری از کاربران سکه هایی را در بلاک چین های مختلف نگه می دارند و تقاضا برای مجموعه هایی را ایجاد می کند که می توانند وجوه را در یک مکان مدیریت کنند. توسعه دهندگان همچنین به خدمات چند زنجیره ای و توانایی گسترش سریع در شبکه های دیگر نیاز دارند. تا کنون، Ankr خود را به عنوان یک راه حل زیرساختی محبوب وب ۳.۰ معرفی کرده است که همچنان خدمات و پشتیبانی بیشتری را برای کاربران اضافه می کند؛ روش‌های بسیاری برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال وجود دارد، و انکر به عنوان یک پلتفرم روش استیکینگ را برای کاربران در بلاک‌چین‌های مختلف تسهیل کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx