شرکت املاک E11EVEN پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال برای خرید خانه را اعلام کرد

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شرکت املاک E11EVEN پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال برای خرید خانه را اعلام کرد شرکت املاک و هتل های E11EVEN که در میامی مستقر است، ادعا کرده که اولین شرکت املاک و مستغلات است که امکان خرید املاک با استفاده از ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. مارک رابرتز (Marc Roberts)، هم بنیانگذار این شرکت […]

شرکت املاک E11EVEN پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال برای خرید خانه را اعلام کرد

شرکت املاک E11EVEN پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال برای خرید خانه را اعلام کرد

شرکت املاک و هتل های E11EVEN که در میامی مستقر است، ادعا کرده که اولین شرکت املاک و مستغلات است که امکان خرید املاک با استفاده از ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

مارک رابرتز (Marc Roberts)، هم بنیانگذار این شرکت در مصاحبه ای با فاکس بیزینس اظهار داشت که علاقه به ارزهای دیجیتال “واقعاً حیرت انگیز” بوده است.

رابرتز همچنین خاطرنشان کرد که کنفرانس اخیر بیت کوین در میامی که در اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد، نشان می دهد که علاقه عموم مردم به دارایی های دیجیتال به اوج خود رسیده است. طبق اعلام برگزارکنندگان، جمعیتی بالغ بر 50،000 نفر در این کنفرانس حضور یافتند.

استقبال چشمگیر خریداران

وی در ادامه گفت که استقبال فوق العاده ای از پشتیبانی شرکت E11EVEN از ارزهای دیجیتال صورت گرفته است. رابرتز همچنین افزود که این شرکت حتی قبل از اعلام رسمی پذیرش دارایی های دیجیتال، اولین پیش پرداخت را در قالب ارزهای دیجیتال دریافت کرده است.

رابرتز افزود که شرکت E11EVEN تقریباً یک ماه با دریافت دومین پیش پرداخت خود فاصله دارد و پیش بینی می کند که ارزش این پیش پرداخت بین 10 الی 15 درصد از قیمت فروش ملک باشد.

این شرکت واحدهای لاکچری را در منطقه پارک وست (Park West) میامی به فروش می رساند. به گفته این شرکت، قیمت این واحدهای مجلل در برج 65 طبقه ای که دارای 375 واحد است، از 377،400 دلار شروع می شود. انتظار می رود که پنت هاوس این برج مسکونی حتی تا 10 میلیون دلار به فروش برسد.

رابرتز پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را به عنوان یکی از بزرگترین تصمیمات این شرکت توصیف کرد و هشدار داد:

کسانی که همچنان تصمیم به پذیرش ارزهای دیجیتال نگرفته اند، از قافله عقب خواهند ماند. من فکر می کنم که جامعه در حال حرکت به سمت پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال است. ما بسیار هیجان زده هستیم که به عنوان اولین شرکت، پیش پرداخت در قالب رمزارزها را می پذیریم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx