مبانی بنیادی قوی صرافی کوین بیس، باعث افزایش قیمت کدامیک از ارزهای دیجیتال شده است؟

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مبانی بنیادی قوی صرافی کوین بیس، باعث افزایش قیمت کدامیک از ارزهای دیجیتال شده است؟ با اطلاعیه مبنی بر اضافه شدن ارزهای دیجیتال “Polygon” ، “SKL”  و “SushiSwap” به صرافی کوین بیس و آغاز معاملات با روند صعودی، ثابت شد که تاثیر این صرافی همچنان قوی است. زیرا درصد افزایش قیمت توکن ها و حجم […]

مبانی بنیادی قوی صرافی کوین بیس، باعث افزایش قیمت کدامیک از ارزهای دیجیتال شده است؟

با اطلاعیه مبنی بر اضافه شدن ارزهای دیجیتال “Polygon” ، “SKL”  و “SushiSwap” به صرافی کوین بیس و آغاز معاملات با روند صعودی، ثابت شد که تاثیر این صرافی همچنان قوی است. زیرا درصد افزایش قیمت توکن ها و حجم معاملات، از زمان ورود به لیست صرافی، از تاریخ 11 مارس، شاهد آمار دو رقمی هستند. 

داده های “TradingView” نشان می دهد که ارز دیجیتال “SKL” بیشترین تاثیرات را، نسبت به ورود به معاملات این صرافی داشته است و از زمان اعلام ورود، در 9 مارس، بیش از 200٪ افزایش یافته است.

این در حالی است که ارز دیجیتال  “Polygon” حدود 88٪ رشد کرده و “SushiSwap” نیز 7٪ افزایش ​​داشته است.

صعودهای جهشی ارزهای “Skale” و “Polygon” اثبات کرد که تاثیر صرافی کوین بیس به عنوان یک تقویت کننده قیمت آلتکوین های کوچک و بزرگ، همچنان قوی محسوب می شود.

عوامل موثر دیگر در افزایش قیمت 

ارز دیجیتال “Skale” برای افزایش مقیاس پذیری در شبکه اتریوم طراحی شده است. طبق وب سایت این پروژه، قراردادهای هوشمند “Solidity” می توانند “هزاران برابر سریعتر با کسری از هزینه شبکه اصلی” اجرا شوند و این سیستم عامل برای بازی ها و سرویس های پخش محتوا که در اثر ازدحام در شبکه اصلی اتریوم گیر می کنند ، مناسب است.

ارز دیجیتال “Polygon” از دو ماه اخیر تا کنون در حال افزایش است، لیست شدن در صرافی کوین بیس جدیدترین رویدادی است که قیمت این آلتکوین را افزایش داده است.

همچنین تحولات قابل توجه در این پروژه، شامل تغییر نام تجاری از “Matic” به “Polygon” می باشد که از زمان تغییر نام تجاری، چندین پروژه با راه حل لایه 2 ادغام شده و یا به آن انتقال پیدا کرده اند که هزینه های معامله و زمان تأیید سریعتر را کاهش می دهد.

یک ارتباط قابل توجه بین سه پروژه مورد بحث، مربوط به ارائه راه حل هایی برای مسائل فعلی شبکه اتریوم مانند کاهش هزینه های انتقال آن می باشد. 

اگرچه ممکن است تاثیر صرافی کوین بیس اخیرا به افزایش قیمت این ارزهای دیجیتال کمک کرده باشد، اما نیاز جامعه ارزهای دیجیتال و راه حل های ارائه شده توسط پروژه های این ارزها، پروتکل ها را در موقعیت خوبی قرار داده است تا با ادامه مشارکت خود، روند صعودی بیشتری داشته باشد.

همراه ما باشید با معتبر ترین اخبار ارزهای دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx