نیروی دریایی امریکا قصد دارد از بلاکچین آیوتکس استفاده کند

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

نیروی دریایی امریکا قصد دارد از بلاکچین آیوتکس استفاده کند ارتش ایالات متحده امریکا اعلام کرده قصد دارد از فناوری بلاکچین آیوتکس برای بهبود فرآیندهای خود استفاده کند. در این راستا، در ماه می، نیروی دریایی ایالات متحده قراردادی به ارزش 1.5 میلیون دلار با کنسنسوس نتورکس (Consensus Networks) برای توسعه یک سیستم لجستیکی مبتنی […]

نیروی دریایی امریکا قصد دارد از بلاکچین آیوتکس استفاده کند

نیروی دریایی امریکا قصد دارد از بلاکچین آیوتکس استفاده کند

ارتش ایالات متحده امریکا اعلام کرده قصد دارد از فناوری بلاکچین آیوتکس برای بهبود فرآیندهای خود استفاده کند.

در این راستا، در ماه می، نیروی دریایی ایالات متحده قراردادی به ارزش 1.5 میلیون دلار با کنسنسوس نتورکس (Consensus Networks) برای توسعه یک سیستم لجستیکی مبتنی بر بلاکچین به نام هلث نت (HealthNet) امضا کرد.

این پروژه که در بستر بلاکچین متمرکز بر اینترنت اشیا آیوتکس (IoTeX) ساخته شده است، در نیمه راه قرار دارد و خود را برای طرح پایلوت که برای اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده است، آماده می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کنسنسوس نتورکس قصد دارد با استفاده از پلتفرم هلث نت خدمات نظارتی و لجستیکی از 700,000  ملوان و تفنگدار دریایی به صورت زنده ارائه بدهد.

بلاکچین آیوتکس

این شرکت بلاکچین آیوتکس را برای برآورده کردن الزامات امنیتی و مقیاس ‌پذیری نیروی دریایی امریکا انتخاب کرده است.

نیثن میلر (Nathan Miller)، مدیر عامل و بنیانگذار کنسنسوس نتورکس، در این خصوص گفت که این پروژه 50 درصد تکمیل شده و نیروی دریایی ایالات متحده از پیشرفت حاصل شده خرسند است.

او همچنین افزود که نیروی دریایی ایالات متحده همراه با سایر شرکا که به پلتفرم هلث نت علاقه مند هستند، در این پروژه مبتنی بر بلاکچین مشارکت خواهند کرد.

برنامه ‌های آزمایشی برای بهبود سیستم‌ های منسوخ و ناکارآمد شامل لجستیک پزشکی، تقاضا برای دارو، پیش ‌بینی تقاضای فرآورده‌ های خونی و عرضه اندام های مصنوعی و تجهیزات پزشکی می ‌شود.

در پایان میلر پیش بینی کرد که صنعت پزشکی آماده است که سیستم های خود را با راهکارهای مبتنی بر بلاکچین نوسازی کند:

باور این موضوع دشوار است که امروزه خودروسازان مانند فورد شبکه بهتری برای تضمین سلامت وسایل نقلیه خود در نمایشگاه ها یا جاده ها نسبت به بخش پزشکی برای نظارت و محافظت از سلامت مردم دارند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx