رشد چشمگیر پولکادات پیش از راه اندازی پاراچین ها

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد چشمگیر پولکادات پیش از راه اندازی پاراچین ها پولکادات یک پروتکل بلاکچینی شارد شده است که توسط یک دانشمند علوم رایانه بریتانیایی به نام گوین وود (Gavin Wood) هم بنیانگذاری شده است. بالاخره بعد از مدت ها انتظار، این پروتکل اعلام کرده مزایده پاراچین ها را در ماه نوامبر آغاز خواهد کرد. گفته می […]

رشد چشمگیر پولکادات پیش از راه اندازی پاراچین ها

رشد چشمگیر پولکادات پیش از راه اندازی پاراچین ها

پولکادات یک پروتکل بلاکچینی شارد شده است که توسط یک دانشمند علوم رایانه بریتانیایی به نام گوین وود (Gavin Wood) هم بنیانگذاری شده است.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، این پروتکل اعلام کرده مزایده پاراچین ها را در ماه نوامبر آغاز خواهد کرد. گفته می شود که احتمالا اولین مزایده در تاریخ 11 نوامبر برگزار خواهد شد. با این حال، این تاریخ قطعی نیست.

با انتشار این خبر مهم، ارزش پولکادات با رشدی 25 درصدی در 24 ساعت گذشته، از 42 دلار نیز عبور کرد. داده ها نشان می دهند که در طی یک هفته گذشته نیز قیمت این آلت کوین در حدود ۳۶ درصد افزایش یافته است.

با این رشد پولکادات موفق شد به بالاترین سطح قیمتی خود از ماه مه برسد. در آن ماه، این آلت کوین موفق شده بود با صعود به قله ۴۹.۳۵ دلاری، بالاترین سطح تاریخی خود را ثبت کند.

به گفته رابرت هابرمایر (Robert Habermeier)، بنیانگذار دیگر این پروتکل، کد پولکادات به طور کامل بررسی شده است؛ که در واقع آخرین مرحله قبل از شروع به کار پاراچین ها بود.

لازم به ذکر است که پاراچین ها امکان تعامل پذیری و قابلیت همکاری با صدها بلاکچین دیگر که هر یک اهداف خاص خود را دارند، ایجاد می کنند.

همانطور که به یاد دارید، کوساما، که از آن به عنوان خواهر پولکادات یاد می شود، اولین سری از مزایده پاراچین های خود را در ماه ژوئن و جولای با موفقیت اجرا کرد. در آن بازه زمانی قیمت این شبکه به صورت چشمگیری افزایش یافت.

حالا انتظار می رود که با راه اندازی این قابلیت جدید در بستر پولکادات، این پروتکل نیز شاهد رشد قیمتی مشابه ای با کوساما باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx