پیتر شیف: مایکل سیلور دیوانه شده است!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پیتر شیف: مایکل سیلور دیوانه شده است! پیتر شیف (Peter Schiff)، منتقد سرسخت و شناخته شده بیت کوین، با انتقاد از مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل میکرو استراتژی، وی را دیوانه خطاب کرد. هولد بیت کوین تا ابد مایکل سیلور در مصاحبه خود با بلومبرگ در 30 جولای اعلام کرد که بیت کوین یک […]

پیتر شیف: مایکل سیلور دیوانه شده است!

پیتر شیف: مایکل سیلور دیوانه شده است!

پیتر شیف (Peter Schiff)، منتقد سرسخت و شناخته شده بیت کوین، با انتقاد از مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل میکرو استراتژی، وی را دیوانه خطاب کرد.

هولد بیت کوین تا ابد

مایکل سیلور در مصاحبه خود با بلومبرگ در 30 جولای اعلام کرد که بیت کوین یک دارایی دیجیتال است. و براساس تجربیات خود انتظار دارد که این دارایی توسط دولت ها، بانک ها، موسسات و سرمایه گذاران خرد هولد شود.

وی اعلام کرد از آنجایی که عرضه بیت کوین به 21 میلیون واحد محدود است، شرکت میکرو استراتژی قصد دارد تا جای ممکن ذخایر بیت کوینی خود را افزایش بدهد.

در پاسخ به این سوال که آیا میکرو استراتژی همچنان به تصمیم خود مبنی بر حفظ بیت کوین های خود در یک بازه 10 ساله پایبند است یا قصد دارد دارایی های خود را زودتر بفروشد، سیلور ابراز امیدواری کرد که شرکتش بیت کوین های خود را برای همیشه نگهداری خواهد کرد.

حمله شیف به سیلور

پیتر شیف که خود علاقه فراوانی به طلا دارد و بارها از بیت کوین انتقاد کرده است، این بار در توییتی به سیلور حمله کرد و گفت:

مایکل سیلور حالا دیگر کاملا دیوانه شده است. جدیدترین تلاشش برای پامپ بیت کوین این است که این دارایی را حتی می توان با خود به گور برد. البته ممکن است که او در نهایت بیت کوین ‌هایش را با خود به گور ببرد، اما مطمئن نیستم که بتواند با آنها در بهشت چیزی بخرد. البته در خصوص سیلور، او در جهنم چیزی نمی‌ تواند بخرد.

در پاسخ به پیتر شیف، سیلور مطلبی در مورد سرقت طلا از مقبره فراعنه مصر منتشر کرد که ممکن است اشاره ای به این مهم باشد که حتی طلا را هم نمی توان بعد از مرگ نگه داشت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx