دروغ کاردانو! قراردادهای هوشمند وجود ندارد!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دروغ کاردانو! قراردادهای هوشمند وجود ندارد! چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیر عامل IOG، اخیرا در توییتی اعلام کرده استفاده از واژه “قراردادهای هوشمند” برای کاردانو اشتباه است. در عوض هاسکینسون گفته است که از این قابلیت جدید باید تحت عنوان ” اعتبارسنج ‌های برنامه پذیر” یاد شود. اولین کسی که به این موضوع اشاره […]

دروغ کاردانو! قرارداد هوشمند وجود ندارد!

دروغ کاردانو! قراردادهای هوشمند وجود ندارد!

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیر عامل IOG، اخیرا در توییتی اعلام کرده استفاده از واژه “قراردادهای هوشمند” برای کاردانو اشتباه است.

در عوض هاسکینسون گفته است که از این قابلیت جدید باید تحت عنوان ” اعتبارسنج ‌های برنامه پذیر” یاد شود. اولین کسی که به این موضوع اشاره کرد، یکی از توسعه دهندگان کاردانو به نام ماتیاس بنکورت (Matthias Benkort) بود.

در توییت خود، وی ادعا کرده که قابلیت برنامه نویسی کاردانو به دلیل مدل تراکنشی خود به نام eUTXO، کاملا با بلاکچین های رقیب مانند اتریوم و سولانا متفاوت است. بنابراین، قراردادهای هوشمند نمی توانند در کاردانو بکارگرفته شوند.

بنکورت همچنین به این موضوع اشاره کرده که می توان از اصطلاحاتی مانند اعتبارسنج های آف چین و یا کد آف چین استفاده کرد. با این حال از نظر بازاریی ممکن است این واژه ها چندان مناسب نباشند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx