آیا جاه طلبی های کاردانو با شکست مواجه خواهد شد؟ چارلز هاسکینسون پاسخ می دهد!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آیا جاه طلبی های کاردانو با شکست مواجه خواهد شد؟ چارلز هاسکینسون پاسخ می دهد! چارلز هاسکینسون، مدیر عامل IOG و خالق کاردانو، با انتشار توییتی به فادهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی پاسخ داده است. همانطور که می دانید کاردانو در آستانه یک به روزرسانی مهم به نام آلونزو (Alonzo) قرار دارد و […]

آیا جاه طلبی ها کاردانو با شکست مواجه خواهد شد؟ چارلز هاسکینسون پاسخ می دهد!

آیا جاه طلبی های کاردانو با شکست مواجه خواهد شد؟ چارلز هاسکینسون پاسخ می دهد!

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل IOG و خالق کاردانو، با انتشار توییتی به فادهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی پاسخ داده است.

همانطور که می دانید کاردانو در آستانه یک به روزرسانی مهم به نام آلونزو (Alonzo) قرار دارد و به همین دلیل شایعات و اخبار منفی بسیاری حول این موضوع منتشر شده است.

چارلز هاسکینسون در واکنش به فادها و انتقادات گفت که این اولین باری نیست که کاردانو با این حجم از اخبار منفی مواجه می شود. این موضوع سال گذشته قبل از راه اندازی آپگرید شلی (Shelley) نیز تکرار شده بود. همانطور که می دانید، با به روزرسانی شلی، مکانیسم اثبات سهام (PoS) به شبکه کاردانو معرفی شد.

طوفان عظیم فاد

چارلز هاسکینسون در توییتی نوشت که از این حجم عظیم فاد متعجب نشده و بلکه انتظار آن را داشته است. از نظر او، این حجم از فاد به این دلیل است که مردم درکی از ارتقا و آپگریدهای شبکه کاردانو ندارد و حتی نسبت به آنها احساس خطر می کنند.

یکی از افرادی که به شدت به کاردانو و شبکه آزمایشی این رمزارز که قابلیت قراردادهای هوشمند را به ارمغان خواهد آورد، حمله کرده آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، هم بنیانگذار Ethhub.io و یکی از شناخته شده ترین افراد از جامعه اتریوم است.

روز یکشنبه، او اظهار داشت که بلاکچین کاردانو معیوب است. او اسکرین شات هایی در پلتفرم ردیت (Reddit) منتشر کرد که نشان می داد برنامه صرافی مینی سواپ (Minswap) که اخیراً منتشر شده، دچار مشکلات عمده ای شده است. و از آنجایی که سیستم EUTXO کاردانو فقط قابلیت پردازش یک تراکنش واحد در هر بلوک را دارد، کاردانو اساسا غیرقابل استفاده است.

در این راستا، در پاسخ به انتقادات مطرح شده چارلز هاسکینسون توییتی منتشر کرد و گفت:

همانطور که انتظار می رفت، طوفان بزرگی از فاد به راه افتاده است که اتفاق جدیدی نیست. قبلا نیز شاهد چنین چیزی با شلی بودیم. فقط یک سری از مردم که قصد سوزاندن چیزی را دارند که متوجه نمی شوند یا از آن احساس خطر می کنند… 12 سپتامبر روز بزرگی است، اما فقط یک روز در یک مسیر طولانی که همه ما با هم در آن هستیم.

آمادگی 64٪ از استخرها

تیم کاردانو داده های ارائه شده توسط پول تول (PoolTool) را منتشر کرده اند که نشان می دهند 64٪ از استخرهای استیکینگ به نود آلونزو نسخه 1.29.0 آپگرید شده اند.

تیم کاردانو انتظار داشت که تا 6 سپتامبر تعداد استخرهای آپگرید شده به 70٪ برسد،‌ که می توان گفت این هدف تا حدودی محقق شده است. این تیم همچنین انتظار دارد که تا زمان راه اندازی این هارد فورک که برای 12 سپتامبر برنامه ریزی شده، 80٪ از استخرها آماده شوند.

اخیرا کاردانو در 1 سپتامبر موفق شد با انتشار شبکه آزمایشی قراردادهای هوشمند به سطح جدید 3 دلار صعود کند. اما حالا این کوین با 8.52٪ کاهش در زمان نگارش این مطلب در سطح 2.65 دلار معامله می شود. با این حال، ADA عملکرد فوق العاده ای داشته و موفق شده از ابتدای سال تاکنون 1,567٪ رشد کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx