چرا سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) بهترین گزینه است؟

بیت کوین (BTC)
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2674 نفر

چرا سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) بهترین گزینه است؟

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل میکرواستراتژی (Microstrategy)، اعلام کرد که شرکتش قصد دارد بیت کوین (BTC) خود را به مدت ۱۰۰ سال نگه دارد و این ارز دیجیتال را “بهترین تضمین جهان” توصیف کرد.

در تاریخ ۱۱ آگوست، شرکت میکرواستراتژی اعلام کرد که ۲۱۴۵۴ واحد بیت کوین به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار را خریداری کرده است. این سرمایه گذاری اکنون بیش از ۲۷۸ میلیون دلار ارزش دارد که ۱۱ درصد افزایش در طی دو ماه را نشان می دهد. این شرکت از آن زمان بیت کوین بیشتری را نیز خریداری کرده است.

دلیل سرمایه گذاری شرکت میکرو استراتژی در بیت کوین (BTC) در پاسخ به عدم ثبات اقتصاد جهانی بوده است. این شرکت تصمیم به بازسازی خزانه خود گرفت و به دنبال کشف دارایی مناسب برای تهیه یک ذخیره ارزش طولانی مدت بود.

پس از بررسی گزینه های متنوع با چشم اندازی ۱۰۰ ساله، سیلور تصمیم گرفت که بیت کوین می تواند تنها و بهترین گزینه آنها باشد. وی به این نتیجه رسید که مالیات و هزینه ها تقریباً باعث نابودی سایر دارایی ها خواهد شد اما از طرف دیگر، بیت کوین در حال تکامل است و با گذشت زمان سخت تر، قدرتمندتر و سریعتر می شود.

جالب است بدانید که یکی از گزینه های دیگر سیلور اتریوم بود. با این حال سیلور معتقد است که اتریوم قابل مقایسه با بیت کوین نیست چون این ارز دیجیتال همچنان به دنبال بهبود عملکرد خود است و کارایی این ارز دیجیتال هنوز اثبات نشده است.

چرا BTC بهترین گزینه است؟

به عقیده سیلور، بیت کوین بهترین دارایی حال حاضر دنیا است. وی اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال حتی از طلا نیز بهتر است. وی باور دارد که اگر کسی ۱۰۰ میلیون دلار پول نقد داشته باشد، در ۱۰۰ سال آینده ۹۹٪ از آن را از دست خواهد داد و در صورت سرمایه گذاری در طلا نیز در بهترین حالت ۸۵٪ سرمایه خود را از دست خواهد داد.

به اعتقاد سیلور موضوع دیگری که بیت کوین را از سایر دارایی ها متمایز می کند نقد شدن و انتقال آسان این ارز دیجیتال است. وی اعتقاد دارد که به راحتی می توان ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین را حتی در یک روز تعطیل نقد کرد و با پرداخت کارمزدی ۵ دلاری آن را به هر نقطه از دنیا انتقال داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx