کوین شیرز: ورودی سرمایه به صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 851 نفر

کوین شیرز: ورودی سرمایه به صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی

صندوق‌های سرمایه گذاری که در رمزارزها سرمایه گذاری کرده اند، برای دومین هفته متوالی بیشترین جریان‌های ورودی را داشته اند که صندوق‌های اروپایی تقریباً تمام سرمایه‌گذاری‌های جدید را به خود اختصاص داده‌اند.

 

طبق گزارش کوین شیرز (CoinShares) که در روز دوشنبه منتشر شد، صندوق‌های دارایی دیجیتال در هفت روز منتهی به اول آوریل شاهد ۱۸۰ میلیون دلار جریان خالص ورودی بودند. کوین شیرز گزارش داد این مبلغ نسبت به ۲۴۴ میلیون دلار جریان ورودی گزارش شده در هفته قبل کاهش یافته است.

حدود ۹۹ درصد از ورودی ها به صندوق های اروپایی و بقیه به صندوق های مستقر در آمریکا گزارش شده است. گروه ETC با ورودی ۸۷ میلیون دلاری پیشتاز است. صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین شرکت Purpose با خروج ۴۳ میلیون دلاری مواجه شد که نسبت به ۱۶ میلیون دلار بازخرید هفته گذشته این مقدار افزایش یافته است. این چهارمین هفته ای است که Purpose از زمان ورود ۱۳۰ میلیون دلاری در هفته منتهی به ۴ مارس، خروجی سرمایه را تجربه می کند.

محصولات سرمایه‌گذاری short بیت‌کوین، که بر اساس عملکرد معکوس قیمت بیت‌کوین سوددهی ایجاد می‌کنند، شاهد ورود ۹ میلیون دلاری بوده است که نشان‌دهنده احساسات مخالف روند عمومی بازار است. سرمایه‌های متمرکز بر بیت‌کوین توانسته‌اند ۱۴۴ میلیون دلار جذب کنند، در حالی که ۲۳ میلیون دلار به صندوق‌های متمرکز بر اتریوم اختصاص یافته است. وجوه متمرکز بر سولانا شاهد ورودی ۸.۲ میلیون دلاری بود که نسبت به ۸۷ میلیون دلار در هفته گذشته کاهش یافته است. ورودی سرمایه‌های متمرکز روی کاردانو نیز مشابه هفته قبل ۱.۸ میلیون دلار بوده است.

کوین شیرز جریان ورودی هفته قبل را از ۱۹۳ میلیون دلار که قبلا گزارش شده بود به ۲۴۴ میلیون دلار تغییر داده ست.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx