10 میلیون یوان دیجیتال از طریق قرعه کشی بین چینی ها توزیع خواهد شد

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

10 میلیون یوان دیجیتال از طریق قرعه کشی بین چینی ها توزیع خواهد شد چین در پیشبرد پروژه یوان دیجیتال خود پیشرفت چشمگیری داشته است و استفاده از این ارز را در مقیاس وسیع تری آزمایش کرده است. به تازگی نیز آزمایش پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) را در پکن و شانگهای در تلاش برای […]

10 میلیون یوان دیجیتال از طریق قرعه کشی بین چینی ها توزیع خواهد شد

10 میلیون یوان دیجیتال از طریق قرعه کشی بین چینی ها توزیع خواهد شد

چین در پیشبرد پروژه یوان دیجیتال خود پیشرفت چشمگیری داشته است و استفاده از این ارز را در مقیاس وسیع تری آزمایش کرده است. به تازگی نیز آزمایش پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) را در پکن و شانگهای در تلاش برای ترویج ارز دیجیتال خود انجام داده است.

به منظور جلب مشارکت بیشتر افراد، مقامات اعلام کرده اند که قصد دارند 10 میلیون یوان دیجیتال (1.55 میلیون دلار) را بین مردم توزیع کنند.

انجام این مهم این امکان را فراهم می کند که مردم تجربه بیشتری را در خصوص استفاده از دارایی های دیجیتال کسب کنند، و همچنین گسترش این نوع ارزها پیش از فستیوال بهار سرعت بیشتری به خود بگیرد.

برای جذابیت بیشتر این طرح، دولت چین این ارز دیجیتال را در “پاکت های قرمز” مجازی صادر خواهد کرد. طبق بیانیه ای که در حساب رسمی WeChat سازمان مسئول آمده، از تاریخ 10 فوریه در مجموع 50،000 پاکت قرمز دیجیتال، هر یک به ارزش 200 یوان، برای ساکنین پکن صادر خواهد شد.

سنت هدیه دادن در پاکت های قرمز

برندگان خوش شانس این طرح تا 17 فوریه برای استفاده از ارزهای دیجیتال خود در فروشگاه های آنلاین و سنتی مشخص شده فرصت خواهند داشت.

قبل از انجام این طرح، اقدامات قبلی به آزمایشاتی در رابطه با پرداخت های کلی کاربران محدود میشد، اما حالا با توجه به المپیک 2022، این کشور تصمیم گرفته که به فرآیند آماده سازی مردم و گسترش استفاده از این ارزها سرعت ببخشد.

در دیگر اقدام خود چین در حال آماده سازی مقدمات لازم برای پیوستن به شبکه پرداخت بین بانکی و بین المللی سوئیفت است. چین با بین المللی سازی یوان خود قصد دارد از سایه دلار آمریکا خارج شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx