تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته

تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1466 نفر

تحلیل پنج ارز با پتانسیل این هفته

تریدرها در انتظار تداوم روند صعودی بیت کوین هستند. برخی از آلت کوین ها نیز خود را برای جهش ادامه می کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در محدوده ۶۴,۸۵۴ – ۶۷,۰۰۰ دلار با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شده است. بنابراین در این شرایط، بیت کوین می تواند حتی تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸,۳۱۵ دلار) نزول کند.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

اگر قیمت از این سطح با قدرت افزایش پیدا کند، گاوها برای صعود و عبور از محدوده فوق تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، بیت کوین ممکن است تا سطح ۸۴,۵۳۳ دلار صعود کند.

میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، قیمت می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۰,۹۲۷ دلار) کاهش یابد.

تحلیل سولانا (SOL)

دم بلند کندل استیک روز ۲۲ اکتبر سولانا نشان می دهد که خرس ها با قدرت در حال دفاع از مقاومت پیش روی ۲۱۶ دلاری هستند. در ۲۳ اکتبر، این آلت کوین الگوی inside-day را شکل داد که حاکی از عدم قاطعیت خرس ها و گاوها بود.

نمودار سولانا

نمودار سولانا

حالا دوباره با تلاش گاوها قیمت افزایش یافته است. درصورتی که سولانا از ۲۱۶ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۲۳۹ دلار را داشت.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۸ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

اما اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، سولانا می تواند تا خط روند مثلث سقوط کند.

تحلیل آوالانچ (AVAX)

آوالانچ در ۲۱ اکتبر از مثلث نزولی عبور کرد، که می تواند به معنی پایان یافتن اصلاح باشد. گاوها حالا در تلاش برای تداوم روند صعودی هستند.

نمودار آوالانچ

نمودار آوالانچ

دم بلند کندل استیک در روزهای ۲۲ و ۲۳ اکتبر نشان می دهد که تقاضا در سطوح قیمتی بالا کاهش می یابد. بنابراین ممکن است آوالانچ تا میانگین های متحرک نزول کند.

جهش قدرتمند قیمت از این حمایت بیانگر تداوم خرید توسط گاوها خواهد بود. در این شرایط، گاوها بار دیگر برای صعود تلاش خواهند کرد. اگر قیمت از سطح ۶۹.۱۸ دلار افزایش یابد، آوالانچ می تواند تا ۷۳.۴۱ و سپس ۷۹.۸۰ دلار صعود کند.

اما برخلاف این دیدگاه، اگر آوالانچ به زیر میانگین های متحرک نزول کند، می توان انتظار سقوط این آلت کوین را تا ۵۱.۰۴ دلار داشت. درصورت شکست این سطح، حمایت بعدی خط حمایت مثلث خواهد بود.

تحلیل آلگوراند (ALGO)

در چند روز گذشته آلگوراند درون یک مثلث متقارن ترید شده است. امروز قیمت از خط مقاومت مثلث کاهش یافت.

نمودار آلگوراند

نمودار آلگوراند

اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک نزول کند، این آلت کوین ممکن است تا خط حمایت مثلث کاهش پیدا کند. این یک سطح حمایتی بسیار مهم است، زیرا درصورتی که شکسته شود، قیمت می تواند تا ۱.۵۱ و سپس تا ۱.۲۰ دلار کاهش یابد.

اما برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی و یا از خط حمایت و به بالای مثلث صعود کند، می توان گفت که همچنان گاوها قدرت خود را حفظ کرده اند. در این صورت، آلگوراند می تواند تا ۲.۲۲ و سپس تا سقف تاریخی ۲.۵۵ دلاری خود صعود کند.

تحلیل اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی یک الگوی مثلث متقارن شکل داده است، که بیانگر عدم قاطعیت بین گاوها و خرس ها است. از آنجایی که این مثلث به عنوان یک الگوی تداومی عمل می کند؛ معمولا نمی توان به درستی جهت شکست را تعیین کرد.

نمودار اکسی اینفینیتی

نمودار اکسی اینفینیتی

اگر قیمت از خط حمایت افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای صعود اکسی اینفینیتی به بالای مثلث تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، این آلت کوین می تواند به رکورد قبلی ۱۵۵.۲۷ دلاری خود صعود کند.

اگر این مقاومت شکسته شود، با قدرت گرفتن روند صعودی، می توان انتظار افزایش قیمت تا سطح ۱۸۶ دلار را نیز داشت.

اما شکست و بسته شدن زیر مثلث می تواند اولین نشانه از یک اصلاح عمیق باشد. در این شرایط اکسی ممکن است تا ۱۰۳.۲۲ و سپس تا ۹۴.۶۷ دلار سقوط کند.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
alijivad
alijivad
2 سال ها قبل

سلام میشه شیبا رو تحلیل کنید

alijivad
alijivad
2 سال ها قبل

سیف مون هم در صورت امکان

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx