صفر تا صد: ۱۰ کیف پول برتر ارزهای دیجیتال

wallet
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1635 نفر

۱۰ کیف پول برتر ارزهای دیجیتال

با افزایش مطلوبیت و ارزش روزمره بیت کوین ، حساب‌های ارزدیجیتال و کریپتو هر روز از روز قبل ارزشمندتر و در خطرتر اند. به همین دلیل بسیاری از کاربران و فعالان این زمینه در پی افزایش امنیت دارایی‌های خود هستند.

با تمام اخبار و توضیحاتی که هر روزه در رسانه‌های مجازی  درباره دزدی و تحریم و دیگر مشکلات ارز دیجیتال می‌شنوید; تنها ۸ درصد از کاربران ارز دیجیتال دارایی‌‍‌های خود را در فضایی امن ذخیره کرده‌اند.

به عنوان یک مبتدی، احتمالاً به اطراف نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید پول آنلاین و دیجیتال را به روشی قانونی و ایمن ذخیره کنید. اما تعجب خواهید کرد اگر بدانید که بسیاری از مردم در واقع کیف پول بیت کوین را برای افزایش سرمایه خود ترجیح می دهند. دلیل این امر در این واقعیت ساده نهفته است. کیف پول‌های کریپتو از حداکثر پروتکل‌های امنیتی برخوردار بوده و پول شما را در امن‌ترین حالت ممکن قرار می‌دهند. این هم برای حساب‌های بزرگ و هم برای حساب‌های کوچک ایده‌آل است.

داشتن یک کیف پول کرپیتو به این معناست که تنها شما به دارایی‌هایتان دسترسی دارید. حتی بانک و دولت‌ها هم هیچ دسترسی به آن نخواهند داشت.

کیف پول‌های ارزدیجیتال در انواع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود هستند، و در این مقاله قصد به معرفی و بررسی هر نوع آن‌ داریم.

بهترین برای مبتدی‌ها: Exodus

دلیل انتخاب اگزودوس برای این عنوان، استفاده آسان و راحت ، پشتیبانی قوی و پشتیبانی اختیاری از ارزهای دیجیتال است. این کیف پول از بیش‌از ۱۵۰ نوع ارزدیجیتال پشتیبانی می‌کند و از صرافی داخلی هم برخوردار است که البته داخل ایران فعال نیست.

از مشکلاتاین کیف پول می‌توان به Close Source بودن آن اشاره کرد که برخلاف قوانین غیرمتمرکز بودن کیف پول‌ها است.

بهترین برای حرفه‌‌ای‌ها: Electrum

الکتروم به‌صورت خلاصه امن ، Open Source و پرقابلیت است. در این کیف پول شما می‌توانید از قابلیت هزینه انتخابی تراکنش‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌هاتی خود انتخاب کنید.

تنها ارزی که پشتیبانی می‌کند بیت کوین است و از سال ۲۰۱۱ فعال است. قابلیت انتخاب بین شبکه انتقال Legacy و SegWit هم توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شود. Electrumبرای هولدرهای حرفه‌ای‌تر بیت‌کوین که خواهان ویژگی‌های امنیتی عالی و قابلیت شخصی‌سازی همه در یک قالب ساده هستند، عالی است.

بهترین برای کاربران موبایل: Mycelium

میسلیوم Open Source است. و به دلیل شیوه آسان ثبت تراکنش قابلیت انتخاب هزینه انتقال و امکان اتصال به کیف پول سخت افزاری یکی از بهترین کیف پول‌های ارزدیجیتال برای تلفن‌های همراه است.

این کیف پول در حال حاضر تنها از بیت کوین، اتریوم و دیگر توکن‎‌های شبکه ERC20 استفاده می‌کند.

میسلیوم بسیارشبیه به الکتروم است با این تفاوت که تنها در نسخه تلفن همراه موجود است و طراحی جذاب‌تری دارد.

بهترین کیف پول سخت افزاری: Ledger Nano X

Ledger Nano X نسل دوم کیف پول Open Source سخت افزاری لجر، یک شرکت فرانسوی است که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و ۱۱۹ دلار قیمت دارد. اولین محصول رمزنگاری لجر، Ledger Nano S، یکی از اولین کیف پول های سخت افزاری در بازار بود و برای چندین سال براین بازار تسلط داشت.

 

Nano X شبیه درایو USB است و از طریق USB یا بلوتوث به دستگاه شما متصل می شود. این بدان معناست که شما می توانید کیف پول را به دستگاه iOS یا اندروید خود وصل کنید و نیازی به کامپیوتر ندارید. بیش از ۱۸۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. این لیست هر سال به رشد خود ادامه می دهد زیرا جامعه بیت کوین از ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود پشتیبانی می کند.

در حالی که دستگاه خود یک کیف پول سخت افزاری ذخیره سازی سرد است. تیم Ledger نرم افزار Ledger Live را ایجاد کرده است. که یک رابط کاربری برای همه دارایی های شما فراهم می کند. این به کاربران این امکان را می دهد که کیف پول های جدیدی را برای ارزهای دیجیتال مختلف به دستگاه های خود اضافه کنند و سبدهای خود را مدیریت کنند. کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر محبوب‌ترین کیف پول‌ها در صنعت بوده و در حال حاضر نیز هستند. Ledger همچنین دارای یک کابل است تا در صورت ترجیح به بلوتوث، بتوان آن را به رایانه رومیزی یا تلفن هوشمند متصل کرد. از مشکلات این کیف پول فضای محدود ذخیره‌سازی و عدم کارایی شدید بلوتوث این دستگاه است.

امن ترین کیف پول: Trezor Model T

ترزور، مانند لجر، نامی مترادف با ذخیره سازی کیف پول سرد کریپتو است. مدل T آن دومین نسل کیف پول های سخت افزاری است که آنها ایجاد کرده اند و Open Source است. Trezor Model T بسیار شبیه Ledger است. اما به کاربر این امکان را می دهد که به صرافی های شخص ثالث مانند Changelly و CoinSwitch مستقیماً در رابط وب سایت خود دسترسی داشته باشد. در حالی که این بسیار راحت است. اما به سختی برچسب قیمت ۱۶۴ یورویی گران تر آن را توجیه می کند.

 

مدل T از یک صفحه نمایش لمسی استفاده می کند. که استفاده از آن برای مبتدیان راحت تر از دکمه هایی است که مدل قبلی آنها استفاده می کرد. Trezor همچنین دارای یک اسلات کارت MicroSD است. که به شما امکان می دهد از کارت های MicroSD برای رمزگذاری پین و محافظت بیشتر از دستگاه خود در برابر حملات استفاده کنید.

مانند Ledger Nano X، Trezor Model T نیز دارای کابل است. تا بتوانید به تلفن هوشمند یا رایانه رومیزی خود متصل شوید. در حال حاضر، Trezor Model T از بیش از ۱۶۰۰ ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند. برخی مدل T را به دلیل اتصال بلوتوث X کمی ایمن تر از Ledger Nano X می دانند.

ما بیش از ده ها کیف پول بیت کوین را در سرتاسر جهان بررسی کردیم. و بر اساس عواملی مانند امنیت، هزینه ها و نظرات مشتریان، بهترین کیف پول های سرد و گرم را انتخاب کردیم. بدیهی است که امنیت یک موضوع مهم است. بنابراین مهم است که ازوالتب استفاده کنید که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و دارای پروتکل های امنیتی زیادی باشد. همچنین مهم است که کیف پولی را انتخاب کنید که با برخی از صرافی های بزرگتر کار کند تا بتوانید به سرعت تراکنش ها را در بازار آزاد انجام دهید.

این متن تنها ترجمه‌ی مقاله‌ای از یک منبع خارجی بوده و ارزینجا در انتخاب این کیف پول‌ها هیچ دخالتی نداشته است. در نتیجه مسئولیت استفاده از هیچ یک از این کیف پول‌ها به ‌عهده ارزینجا نخواهد بود.

بررسی کیف پول‌های معنبر دیگر مانند متامسک ، تراست ولت و کوینومی بزودی منشتر خواهد شد. مرسی از همراهی شما عزیزان. منتظر نظرات ، پشینهادات و انتقادات شما در نظرات همین متن یا پشتیبانی خواهیم بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx