صرافی رابین هود ۲۳ درصد از کارکنان خود را اخراج می کند

صرافی رابین هود
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 534 نفر

اخراج حدود یک چهارم کارکنان صرافی رابین هود

صرافی رابین هود، بروکر آنلاین معروف، شرایط بد اقتصادی را مقصر کاهش تعداد کاربران و درآمد خالص این پلتفرم دانست که نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد کاهش یافته است. هرچند که درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال این شرکت در این سه‌ماهه نسبتاً افزایش یافته است.

صرافی و کارگزاری آنلاین رابین هود (Robinhood) تقریبا یک چهارم از کارکنان خود را به دلیل ادامه یافتن شرایط بد اقتصاد کلان و سقوط گسترده بازار ارزهای دیجیتال اخراج خواهد کرد.

این خبر بد در یک پست وبلاگ در روز سه شنبه توسط ولاد تنف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت منتشر شد. دقیقا در همان روزی که شرکت گزارش مالی ضعیف سه ماهه دوم خود را منتشر کرد. در این گزارش ذکر شده است که وزارت خدمات مالی نیویورک این شرکت را ۳۰ میلیون دلار جریمه کرده است. دلیل این کار نقض قوانین ضد پولشویی، امنیت سایبری و حمایت از مصرف کننده عنوان شده است.

تنف نوشت که اخراج ها بر تمام عملکردهای شرکت، به ویژه بخش اجرایی، بازاریابی و مدیریت برنامه تأثیر می گذارد و حدود ۲۳ درصد از کارکنان آن را ترک می کنند. فایننشال تایمز تعداد کارمندانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند را حدود ۷۸۰ نفر تخمین زده است.

کارمندانی که قرار است از صرافی رابین هود اخراج شوند این فرصت را دارند که تا ۱ اکتبر ۲۰۲۲ در رابینهود همچنان مشغول به کار شوند و حقوق و مزایای خود را به طور منظم دریافت کنند. همچنین به آنها برای جستجوی کار جدید کمک می شود.

۲ اوت ۲۰۲۲- Zerohedge

کاهش کاربران و دارایی های تحت مدیریت

صرافی رابین هود در اوایل سال جاری ۹ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد، اما تنف گفت این تعدیل نیرو هنوز ادامه خواهد داشت. وی شرایط اقتصادی و ریزش شدید بازار ارزهای دیجیتال را از عوامل این تصمیمم خود عنوان کرد و تصریح کرد:

“شرایط بد اقتصادی باعث کاهش فعالیت مشتریان و دارایی های شده است.”

علاوه بر این، این شرکت به اشتباه تصور کرده بود که; افزایش فعالیت کاربران در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا ادامه خواهد داشت. تنف نوشت:

من به عنوان مدیر عامل، هدف های بلند پروازاته خود را تأیید کردم و مسئولیت آن را بر عهده گرفتم. این به عهده من است.

صرافی رابین هود گزارش مالی سه ماهه خود را یک روز زودتر از موعد مقرر منتشر کرد. نتایج ناامیدکننده بود، درآمد خالص شرکت ۳۱۸ میلیون دلار بود. درآمد شرکت ۴۴ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. هرچند که در سه ماهه گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

کاربران فعال ماهانه صرافی رابین هود با ۱.۹ میلیون نفر کاهش نسبت به سه ماهه گذشته به ۱۴.۰ میلیون نفر در ژوئن رسیدند. همچنین دارایی های تحت مدیریت این صرافی با ۳۱ درصد کاهش; به ۶۴.۲ میلیارد دلار در زمان ارائه گزارش رسیده است.

با این حال، درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال نسبت به سه ماهه گذشته ۷ درصد افزایش یافت و به ۵۸ میلیون دلار رسید.

صرافی رابینهود در ماه می پس از آن که مدیر عامل صرافی FTX، سام بانکمن-فرید; ۶۵۰ میلیون دلار برای خرید ۷.۶ درصد از سهام شرکت پرداخت کرد، سهام آن افزایش قابل توجهی پیدا کرد. به گزارش فایننشال تایم، قیمت سهام رابین هود پس از ساعت کاری معاملات روز سه شنبه بیش از ۴ درصد کاهش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx