اعلامیه های CBDC بیشتری درباره ریپل در چند هفته آینده منتشر خواهد شد

ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

مشاور ریپل «اعلامیه های CBDC بیشتری در چند هفته آینده» را مسخره می کند
ریپل ممکن است به زودی از پیشرفت‌های مثبت در پروژه‌های ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود، به دنبال نکاتی از سوی مشاور ریپل CBDC، Antony Welfare در مورد اعلامیه‌های بیشتر، رونمایی کند.

اینفلوئنسر Crypto Sentosumosaba در تاریخ ۶ سپتامبر در توییتر به اشتراک گذاشته بود که ریپل در میان چندین برنامه آزمایشی CBDC از جمله یکی در بوتان و دیگری در پالائو بود.

مشاور ارشد Welfare، که CBDC Europe و Global Partnerships را مدیریت می‌کند، در همان موضوع پاسخ داد و گفت که ممکن است «اعلامیه‌های CBDC بیشتری» در «چند هفته آینده» وجود داشته باشد.

این شرکت از زمان اجرای آزمایشی نسخه خصوصی XRP Ledger در مارس ۲۰۲۱، به طور فزاینده ای در توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی فعال شده است و بستری را برای بانک های مرکزی فراهم می کند تا به طور ایمن CBDC ها را صادر کنند.

همین هفته گذشته، ریپل به‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان اولیه «برنامه جعبه ایمنی فنی» شناسایی شد که توسط اندیشکده پروژه دلار دیجیتال مستقر در ایالات متحده راه‌اندازی شد و هدف آن بررسی پیامدهای فنی و تجاری بالقوه یک CBDC در ایالات متحده بود.

ریپل همچنین در ماه فوریه به اندیشکده اروپایی انجمن یورو دیجیتال به عنوان یک شریک حامی پیوست تا به طور مشترک توسعه و رشد CBDC و یورو دیجیتال را هدایت کند.

در سپتامبر ۲۰۲۱، آزمایشگاه ریپل اعلام کرد که با اداره پولی سلطنتی بوتان برای اجرای آزمایشی یک CBDC در پادشاهی جنوب آسیای مرکزی به منظور صدور و مدیریت یک نگولتروم دیجیتال، با هدف بهبود پرداخت‌های فرامرزی، همکاری می‌کند.

دو ماه بعد، این شرکت بلاک چین با جمهوری پالائو همکاری کرد تا به جزیره اقیانوس آرام کمک کند تا ارز دیجیتال سازگار با آب و هوای خود را توسعه دهد، اگرچه گفت که بیشتر شبیه یک استیبل کوین با پشتوانه USD عمل خواهد کرد تا به عنوان یک CBDC.

 

در ماه ژوئن، شرکت بلاک چین همچنین اولین هکاتون آنلاین CBDC خود را با نام «Ripple CBDC Innovate» راه‌اندازی کرد.

این رقابت ۴۸۳ شرکت‌کننده را برای ساخت برنامه‌های کاربردی متمرکز بر CBDC جذب کرد که یا قابلیت همکاری CBDCها و دارایی‌های دیجیتال را بهبود می‌بخشد، استفاده و تعامل خرده‌فروشی را آسان‌تر می‌کند، یا بانکداری را به جمعیت‌های کم‌خدمت می‌رساند.

طبق وب سایت CBDC Innovate، فینالیست های مرحله اول قرار است در ۸ سپتامبر معرفی شوند که سپس به مرحله دوم رقابت خواهند رفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx