مدیر عامل بلک راک: توکن‌سازی می‌تواند کارایی را در بازار سرمایه افزایش دهد

بلک راک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 504 نفر

مدیر عامل بلک راک: توکن‌سازی می‌تواند کارایی را در بازار سرمایه افزایش دهد

لری فینک، مدیر عامل بلک راک، معتقد است در حالی که صنعت ارز دیجیتال می تواند سیستم های پرداخت را پیش ببرد، اما برای تلاش به مقررات دقیق تری نیاز دارد. لری فینک، مدیر اجرایی بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، بلک راک، معتقد است که توکن کردن طبقات دارایی مانند سهام و اوراق قرضه می تواند کارایی در بازارهای سرمایه را تقویت کند و دسترسی سرمایه گذاران را بهبود بخشد. مدیر عامل شرکت در آخرین نامه سالانه خود به سرمایه گذاران خاطرنشان کرد که بلک راک در حال حاضر در حال بررسی صنعت دارایی های دیجیتال است و به این کار ادامه خواهد داد، به ویژه در زمینه های مربوط به بلاک چین های مجاز و توکن سازی سهام و اوراق قرضه.

فینک در این نامه اظهار داشت که پتانسیل عملیاتی در فضای دارایی دیجیتال فراتر از بیت کوین است. مدیرعامل فاش کرد که تحولات شگفت‌انگیزی در صنعت نوپا فراتر از هیاهو و وسواس با ارزهای دیجیتال در حال انجام است. علیرغم شکست شرکت های کریپتویی بزرگ مانند صرافی FTX، پرداخت های دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت هستند. فینک معتقد است که برنامه های کاربردی نوآورانه برای صنعت مدیریت دارایی می تواند با رشد فضای دیجیتال ظاهر شود. برای صنعت مدیریت دارایی، ما معتقدیم که پتانسیل عملیاتی برخی از فناوری های اساسی در فضای دارایی های دیجیتال می تواند کاربردهای هیجان انگیزی داشته باشد. به ویژه، توکن سازی طبقات دارایی، چشم انداز افزایش کارایی در بازارهای سرمایه، کوتاه کردن زنجیره ارزش و بهبود هزینه و دسترسی سرمایه گذاران را ارائه می دهد.

فینک: ایالات متحده در نوآوری عقب مانده است

مدیرعامل بلک راک همچنین در مورد بازارهای نوظهوری مانند برزیل، هند و بخش‌هایی از آفریقا که شاهد پیشرفت‌هایی در سیستم‌های پرداخت و شمول مالی هستند صحبت کرد. در مقابل، او استدلال کرد که بازارهای توسعه یافته مانند ایالات متحده در نوآوری پرداخت عقب مانده اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx