فعالیت نهنگ ها در این 9 آلتکوین افزایش یافته است

انتشار 1 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

پلتفرم سنتیمنت (Santiment) افزایش قابل توجه فعالیت نهنگ ها را برای چندین ارز دیجیتال در هفته گذشته برجسته کرد. این افزایش در معاملات بزرگ‌مقیاس می‌تواند به معنای تغییرات عمده قیمتی باشد که سرمایه‌گذاران را کنجکاو کرده است. از کرونوس (CRO) تا آربیتروم (ARB)، این آلت‌کوین‌ها نسبت به هفته گذشته علاقه بیشتری از نهنگ‌ها جلب کرده‌اند، […]

فعالیت نهنگ ها

پلتفرم سنتیمنت (Santiment) افزایش قابل توجه فعالیت نهنگ ها را برای چندین ارز دیجیتال در هفته گذشته برجسته کرد. این افزایش در معاملات بزرگ‌مقیاس می‌تواند به معنای تغییرات عمده قیمتی باشد که سرمایه‌گذاران را کنجکاو کرده است. از کرونوس (CRO) تا آربیتروم (ARB)، این آلت‌کوین‌ها نسبت به هفته گذشته علاقه بیشتری از نهنگ‌ها جلب کرده‌اند، که نشان می‌دهد قیمت‌ها ممکن است به زودی تغییر کنند.

پروژه‌های اصلی شاهد افزایش فعالیت نهنگ ها هستند

پروژه‌های زیر افزایش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌ها را هفته به هفته نشان داده‌اند که نشان‌دهنده تغییرات بالقوه قیمتی آینده است:

  • کرونوس (CRO): در صدر این فهرست، CRO روی Cronos Chain شاهد افزایش خیره‌کننده 255 درصدی در تراکنش‌های نهنگی بوده است. این سطح از توجه نهنگ‌ها می‌تواند اعتماد جدید یا خرید استراتژیک را نشان دهد و احتمالاً صحنه را برای اقدام قیمت آماده کند.
  • آوه (AAVE) روی آپتیمیزم: تراکنش‌ نهنگ‌ها برای AAVE، یک پلتفرم برجسته وام‌دهی غیرمتمرکز (DeFi)، در شبکه آپتیمیزم 100 درصد افزایش یافت. افزایش علاقه نهنگ‌ها در اینجا می‌تواند نشانه خوش‌بینی در مورد گسترش آوه یا کاربرد شبکه آپتیمیزم باشد.
  • اتنا لبز (USDe): با افزایش 82 درصدی فعالیت نهنگ ها، تراکنش‌های USDe افزایش یافته است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران بزرگ به این استیبل‌کوین روی پلتفرم اتنا لبز امیدوارند. از آنجایی که اتنا پشتوانه USDe است، این امر می‌تواند روی قیمت ENA تاثیر بگذارد.
  • میکر دائو (DAI): تراکنش‌های نهنگی برای دای (DAI) 75 درصد افزایش یافت، که اهمیت پایدار میکر دائو (با نام جدید اسکای) در دیفای را برجسته می‌کند.
  • رپد اتریوم (WETH): تراکنش‌های رپد اتریوم 53 درصد افزایش یافت، که نشان‌دهنده افزایش فعالیت در اکوسیستم اتریوم است.
  • آوه (AAVE) روی پالیگان: علاوه بر آپتیمیزم، آوه در پالیگان نیز شاهد افزایش 50 درصدی تراکنش‌های نهنگ‌ها بود، که نشان‌دهنده علاقه گسترده به Aave در چندین شبکه است.
  • تون کوین (TON): تون کوین 50 درصد فعالیت نهنگ بیشتری را جذب کرده است، که می‌تواند آن را به عنوان یک آلت‌کوین آینده مورد علاقه قرار دهد.
  • ایموتیبل ایکس (IMX): توکن IMX متمرکز بر بازی، شاهد افزایش 36 درصدی تراکنش‌های نهنگ‌ها بود که نشان‌دهنده افزایش جذابیت در بخش بازی‌های بلاکچینی است.
  • آربیتروم (ARB): در پایان این لیست، ARB شاهد افزایش 25 درصدی فعالیت نهنگ ها بود، که نشان‌دهنده تمرکز مجدد بر این راه‌حل مقیاس‌بندی لایه 2 است.

چرا ردیابی نهنگ‌ها مهم است؟

طبق گفته سنتیمنت، پیگیری دقیق فعالیت نهنگی در بازار آلت‌کوین‌ها می‌تواند معامله‌گران را به سمت فرصت‌های سودآور راهنمایی کند. توکن‌هایی که پس از کاهش قیمت شاهد افزایش فعالیت نهنگ‌ها هستند، ممکن است برای جهش قیمت آماده شوند و نقاط ورود بالقوه را ارائه دهند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
صرافی ارزینجا
ARZINJA
صرافی ارزینجا
ارزینجا یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است که معاملات آسان (OTC) و پیشرفته (P2P) بیشتر از 1000 رمزارز را ممکن کرده است. با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش احراز هویت می‌توانید همین حالا عضو ارزینجا شوید و با کمترین کارمزد، معامله و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کنید.
ثبت نام در ارزینجا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx