زنگ خطری برای آینده اتریوم

زنگ خطری برای آینده اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

شرایط خدمات، که توسط دومین میزبان بزرگ اتریوم، Hetzner تعیین شده است، مشتریان را از اجرای گره ها، استخراج و فارم، ذخیره داده های بلاک چین و تجارت منع می کند. درست زمانی که اکوسیستم اتریوم به مراحل نهایی خود در آماده‌سازی برای ارتقای مورد انتظار “ادغام” رسید، ارائه‌دهنده فضای ابری آلمانی هتزنر، موضع خود را در مخالفت با اجازه دادن به عملیات استخراج برای اثبات سهام (PoS) و اثبات کار (POW) تکرار کرد.

هتزنر، یک ارائه‌دهنده خصوصی و متمرکز ابری است. این کمپانی شرایط خدمات خود را دوبار ببرجسته کرد. طبق این شرایط مشتریان در استفاده از خدمات برای فعالیت‌های رمزنگاری منع شده اند. با این حال، جامعه اتریوم این افشاگری را به‌عنوان تهدیدی برای اکوسیستم تلقی کرد، زیرا سرویس‌های ابری هتزنر میزبان تقریباً ۱۶ درصد از گره‌های اتریوم هستند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

میزبان گره های اتریوم

یک ویژگی منفی

در کریپتو، اتکا به ارائه دهندگان خدمات متمرکز از لحاظ تاریخی به عنوان یک ویژگی منفی تلقی شده است و دلیل خوبی هم دارد. کاربر ردیت با نام Supermann، سیاست های ضد کریپتو تعیین شده توسط هتزنر را زیر سوال برد. هتزنر با شفاف سازی تردیدها و پیامدهای قانونی مرتبط با استفاده از خدمات خود برای فعالیت های رمزنگاری، اظهار داشت:

استفاده از محصولات ما برای هر برنامه مرتبط با استخراج، حتی از راه دور، مجاز نیست. این شامل اتریوم نیز می شود.

این شرکت همچنین اعلام کرد که عدم اجازه به گره‌های در حال اجرا، استخراج و فارم، ذخیره‌سازی داده‌های بلاک چین و تجارت گسترش می‌یابد. هتزنر ضمن اذعان به استفاده گسترده از سرویس‌های آن برای تامین انرژی اتریوم، فاش کرد که “ما در حال بحث و گفتگو بوده‌ایم که چگونه می‌توانیم به بهترین نحو این مشکل را برطرف کنیم.” به عنوان یک هشدار منصفانه به جامعه، هتزنر افزود:

اگر شما یا هر مشتری بالقوه دیگری مطمئن نیستید که آیا مورد استفاده شما قوانین ما را نقض می کند، لطفاً با ما تماس بگیرید.

آخرین افشاگری از ارائه‌دهنده فضای ابر آلمانی هتزنر تأثیر تصمیم اتخاذ شده توسط نهادهای متمرکز بر اکوسیستم‌های رمزنگاری پررونق را نشان می‌دهد. اکثر اکوسیستم اتریوم در حال حاضر در Amazon.com اجرا می شود که میزبان ۵۴ درصد از کل گره های اتریوم است. برخی از ارائه دهندگان اصلی فضای ابری که در حال حاضر میزبان گره های اتریوم هستند عبارتند از. Oracle Cloud (4.1٪)، Alibaba (2.8٪) و Google Cloud (2.7٪).

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx