بررسی داده های آنچین رمزارز آلگوراند

آلگوراند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 381 نفر

یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز در آلگوراند، تاینی من (Tinyman)، به روز رسانی جدیدی را در ۲۵ نوامبر اعلام کرد. طبق گزارشات، پروتکل جدید بازارساز خودکار تاینی من ورژن ۲.۰ به جامعه معرفی شد.

این ورژن مزایا را به چندین روش به کاربران ارائه می دهد. با این حال، تمرکز اصلی آن ارائه “تجربه کاربری بهتر” و یک “مکانیسم ایمنی” محکم خواهد بود. به دنبال این بروزرسانی، DEX تاینی من شاهد رشد از نظر حجم و تعداد آدرس های منحصر به فرد بود. در اینجا لازم به ذکر است که افزایش علاقه به برنامه‌های غیرمتمرکز آلگوراند می تواند برای رشد بلندمدت اکوسیستم مفید باشد.

تاینی من حرکات بزرگی انجام می دهد

بر اساس داده های دپ رادار، تعداد تراکنش ها در DEX در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷.۳ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، تعداد کیف پول‌های فعال منحصربه‌فرد در این DEX در همان دوره زمانی ۳.۷۹ درصد افزایش یافت. با این حال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، حجم DEX به کاهش ادامه داد.

بررسی آلگوراند

با وجود علاقه فزاینده به صرافی‌های غیرمتمرکز آلگوراند، TVL آن پس از ۱۰ نوامبر به شدت کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، کل ارزش قفل شده در آلگوراند ۱۲۹ میلیون دلار بود و TVL آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۹۳٪ افزایش یافته است.

قیمت آلگوراند

آلگوراند همچنین نتوانست حضور خود را در فضای NFT نشان دهد. همانطور که در نمودار زیر مشخص است، فروش هفتگی NFT های آلگوراند در چند ماه گذشته به شدت کاهش یافته است. با این حال، با وجود کاهش فروش، حجم NFT برای الگوراند در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. بر اساس گزارش Stocktwits NFT، حجم NFT آلگوراند در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش یافته است.

برترین مجموعه NFT در آن دوره، مجموعه MNGO بود.

تحلیل آلگوراند

معیارهای روی زنجیره آلگوراند رو به کاهش است؟

از نظر معیارهای روی زنجیره، الگوراند در برابر فشار بازار نزولی تسلیم شد. حجم آن طی هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت و از ۴۴۲ میلیون به ۵۶.۲ میلیون رسید. فعالیت توسعه اکوسیستم نیز کاهش یافته است، همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود.

کاهش در فعالیت های توسعه حاکی از آن است که تعداد مشارکت های انجام شده توسط توسعه دهندگان گیت هاب آلگوراند به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

آلگوراند

به گفته مساری، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه نیز طی هفت هفته گذشته ۳۴.۸۷ درصد کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، ALGO با قیمت ۰.۲۴۵۸ دلار معامله می شد. قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۴۰ درصد افزایش یافت و سلطه بازار آن کاهش یافت. در زمان انتشار، آلگوراند ۰.۲۵٪ از کل بازار ارزهای دیجیتال را تصاحب کرده بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx