تراکنش روزانه در آربیتروم قبل از ایردراپ به رکورد جدیدی رسید

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

فعالیت در شبکه آربیتروم (Arbitrum)، پیش از ایردراپ برنامه‌ریزی شده توکن بومی این شبکه (ARB) در روز پنجشنبه، سرعت خود را افزایش داده است. آربیتروم  یک سیستم مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که از فناوری رول آپ‌های خوشبینانه برای ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر استفاده می‌کند. بر اساس منبع داده Arbiscan، تعداد تراکنش های روزانه […]

آربیتروم

فعالیت در شبکه آربیتروم (Arbitrum)، پیش از ایردراپ برنامه‌ریزی شده توکن بومی این شبکه (ARB) در روز پنجشنبه، سرعت خود را افزایش داده است.

آربیتروم  یک سیستم مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که از فناوری رول آپ‌های خوشبینانه برای ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر استفاده می‌کند. بر اساس منبع داده Arbiscan، تعداد تراکنش های روزانه در آربیتروم به رکورد جدید 1,312,052 در روز چهارشنبه افزایش یافت و از اوج قبلی 1,103,398 که در 21 فوریه ثبت شده بود، گذر کرد. شبکه اصلی اتریوم حدود 1.08 میلیون تراکنش را پردازش کرد.

آمار آربیتروم از زمانی که یک هفته پیش ایردراپ توکن خود را اعلام کرد، بیش از 50 درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌های به دست آمده از داشبورد آربیتروم، این پروژه مقیاس‌پذیری پیشرو طی دو هفته بیش از 400000 کاربر جدید پیدا کرده است که تعداد کاربران انباشته را به بیش از 3 میلیون رسانده است.

حدود 625000 کیف پول، واجد شرایط ایردراپ یا توزیع رایگان بیش از 1 میلیارد توکن ARB در اواخر روز پنجشنبه هستند. دلفی دیجیتال در یک پیام توییتری گفت:

«آربیتروم با راه‌اندازی توکن حاکمیتی خود، ARB، برای انتقال به سمت حاکمیت DAO است و در حال تمرکززدایی می‌یاشد. 12.75 درصد از عرضه آن یا 1.275 میلیارد توکن بین اعضای انجمن Arbitrum و DAO ها در اکوسیستم آر‌بیتروم توزیع خواهد شد.»

ایردراپ‌هایی که شامل توزیع توکن‌های رایگان در جامعه می‌شود، روشی رایج برای تقویت پذیرش است. مجموع عرضه ARB به 10 میلیارد محدود خواهد بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx