تحلیل آنچین آوالانچ (AVAX)

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

آوالانچ (AVAX) اخیراً شاهد افزایش فعالیت آن‌چین بوده است که ممکن است نشان‌دهنده تجدید علاقه به سرمایه‌گذاری در این آلت کوین باشد. بررسی داده‌های کوینگلاس نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال آوالانچ ۳۴.۴۶ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران بیشتری شروع به استفاده از این شبکه کرده‌اند. تراکنش‌های بزرگ AVAX در حال افزایش […]

آوالانچ

آوالانچ (AVAX) اخیراً شاهد افزایش فعالیت آن‌چین بوده است که ممکن است نشان‌دهنده تجدید علاقه به سرمایه‌گذاری در این آلت کوین باشد.

بررسی داده‌های کوینگلاس نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال آوالانچ ۳۴.۴۶ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران بیشتری شروع به استفاده از این شبکه کرده‌اند.

آوالانچ

تراکنش‌های بزرگ AVAX در حال افزایش است

افزایش ذکر شده در آدرس‌های فعال، همچنین با رشد ۹.۴۵ درصدی تراکنش‌های بزرگ همراه بود. این موضوع اغلب نشان‌دهنده حضور بیشتر نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران نهادی در بازار است. با افزایش همزمان تعداد سرمایه‌گذاران خرد و نهنگ‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که قشر بزرگی از سرمایه گذاران به AVAX علاقه‌مند شده‌اند.

تحلیل آوالانچ

نسبت پوزیشن‌های لانگ/شورت AVAX نشان‌دهنده یک بازار متعادل است. این تعادل همراه با افزایش اخیر فعالیت آن‌چین، نشان‌دهنده یک بازار، در نقطه مهمِ تصمیم‌گیری است. این نقطه عدم قطعیت می‌تواند به طور بالقوه صحنه‌ای را برای نوسان در صورت ظهور یک روند واضح ایجاد کند.

تحلیل آوالانچ

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx